نسخه چاپی

ممانعت پلیس از برگزاری تجمع اعتراضی مقابل سفارت پاكستان

تجمعی كه به دعوت برخی از كاربران شبكه های اجتماعی قرار بود در اعتراض به شهادت یكی از مرزبانان ایرانی عصر امروز مقابل سفارت پاكستان انجام شود، برگزار نشد.

به گزارش نما به نقل از مهر، به دنبال انتشار خبر شهادت جمشید دانایی فر یکی از مرزبانان ایرانی که توسط گروهک تروریستی جیش العدل گروگان‌گرفته و سپس اعدام شده است، برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصمیم گرفتند ساعت 15 امروز 7 فروردین‌ماه مقابل سفارت پاکستان در تهران تجمع داشته باشند که این تجمع تشکیل نشد.

به دلیل اینکه درخواست مجوز برای این تجمع داده نشده بود از برگزاری آن ممانعت به عمل آمد و پلیس از مردم خواست محل را ترک کنند.

گروهک تروریستی جیش العدل چندی است که 5 مرزبان ایرانی را گروگان گرفته است و چند روز پیش اعلام کرد که اولین مرزبان ایرانی جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است. وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن انتقاد از دولت پاکستان، خواستار اقدام فوری این کشور در خصوص آزادی مرزبانان ایرانی شده است.

۱۳۹۳/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
سعيد
0
0
۱۳۹۳/۱/۷
دولت و ملت ايران خيلي نجيب هستند. همين چندماه قبل بود که شماري فريب خورده از جريانهاي وهابي و تکفيري با بهانه هاي واهي مقابل کنسولگري ما در کراچي تظاهرات عليه ايران به راه انداختند و چندان مقابله و ممانعتي نيز توسط پليس پاکستان با آنها نشد.حتي برخي مطبوعات پاکستاني هم به اين اعتراضها دامن زدند و نمايندگي هاي فرهنگي ايران را تهديد کردند. اميدواريم مسئولان جمهوري اسلامي ايران با درايت و تدبير و قاطعيت و جديت، آزادي مرزبان هاي به گروگان گرفته شده را پي گيري کرده و به نتيجه برسانند. متاسفانه ما هنوز نتوانسته ايم اقدامات حقوقي موثري براي پي گيري شهادت شهيدان صادق گنجي و سيد محمد علي رحيمي نمايندگان فرهنگي ايران در لاهور و مولتان(به دست سپاه صحابه) انجام دهيم. همچنين آتش زدن محل پيشين خانه فرهنگ و کتابخانه اقبال متعلق به ايران در لاهور هنوز در هاله اي از ابهام مانده و مالکيت آنجا را از دست ايران خارج کرده اند. ملت ايران همواره براي حفظ وحدت و همبستگي اسلامي با اين حوادث با شکيبايي برخورد کرده است اما انتظار اين است که مسئولان امنيتي و سياسي فکري اساسي کنند و دشمنان پليد دو ملت مسلمان ايران و پاکستان را ناکام و توطئه هاي آنان را خنثي نمايند.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...