نسخه چاپی

دنيزلي:

پرسپولیس در لیگ قهرمانان متحول می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت خط دفاعی تیمش گفت: به هواداران اطمینان می‌دهم كه نگران وضعیت پرسپولیس نباشند، در لیگ قهرمانان از نظر نوع بازی و تركیب نفراتی كه در زمین قرار می‌گیرند با لیگ برتر تفاوت خواهیم داشت.

به گزارش فارس، مصطفی دنیزلی عصر امروز در نشست خبری پس از دیدار صبای قم و پرسپولیس که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد و با تساوی دو بر دو به اتمام رسید، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتند.

وی ادامه داد: ما بعد از اینکه از صبا عقب افتادیم سعی کردیم گل خورده را جبران کنیم و اینکه از طریق پنالتی به گل رسیدیم مهم نیست، مهم این است که گل تساوی را به ثمر رساندیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: صبا بازی خوبی به نمایش گذاشت و این تیم بازی به مراتب بهتری از پیش بینی من انجام داد.

وی اظهار داشت: تفکر من از صبا به بازی این تیم در برابر فولاد باز می‌گشت، ولی صبا در این دیدار بازی قابل قبولی ارائه کرد.



*زمین مسابقه کیفیت نداشت

دنیزلی بیان داشت: نکته منفی این دیدار زمین بازی بود که هم برای ما و هم برای صبا مشکل آفرین شد، دو تیم بازیکنان تکنیکی و پا به توپی داشتند که اگر شرایط زمین بهتر بودن فوتبالی بهتر را شاهد بودیم.

وی در خصوص تصمیمات مظفری زاده قاضی این دیدار افزود: درباره داوری هیچ وقت صحبت نمی‌کنم، داور چه اشتباه و چه درست قضاوت خود را انجام داده است، اگر بازنده هم بودم درباره داوری حرفی نمی‌زدم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور مهدوی کیا در پست غیر تخصصی گفت: همه بازیکنان در جایی بازی می‌کنند که سرمربی از آنها بخواهد و ما نیز از مهدوی کیا در پستی که نیاز داشتیم استفاده کردیم.



*به محمد نوری در لیگ قهرمانان نیاز داریم

وی درباره عدم حضور محمد نوری در این دیدار تاکید کرد: به خاطر مصدومیت جزئی که نوری داشت صلاح دیدیم که بازی نکند و ما به این بازیکن برای لیگ قهرمانان نیاز داریم.

دنیزلی در خصوص خط دفاعی متزلزل تمیش اذعان داشت: نگران خط دفاعی هستم، قبل از بازی هم می‌دانستم که صبا ما را آزار می‌دهد و همین اتفاق هم افتاد و دوبار به ما گل زدند.

وی ادامه داد: البته به هواداران اطمینان می‌دهم که نگران وضعیت پرسپولیس نباشند، در لیگ قهرمانان از نظر نوع بازی و ترکیب نفراتی که در زمین قرار می‌گیرند با لیگ برتر تفاوت خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: سه هفته به لیگ قهرمانان فرصت داریم و بازی‌های دشواری در پیش است و پرسپولیس با تمرکز بیشتری در لیگ قهرمانان حضور می‌یابد.

۱۳۹۰/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...