نسخه چاپی

هیچ ابرقدرتی در جهان توان مقابله با انقلاب اسلامی را ندارد

عکس خبري -هيچ ابرقدرتي در جهان توان مقابله با انقلاب اسلامي را ندارد

رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینكه نهال نوپای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و ثمره خون شهیدان و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری به درختی تنومند تبدیل شده ،گفت: هیچ ابرقدرتی در جهان توان مقابله با انقلاب را ندارد.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، سیدمحمود رزمگیر با بیان اینکه روز 12 فروردین هر سال در کل تاریخ این سرزمین، یاد آور اوج افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی است، اظهار کرد: در این روز مردم در امتداد حرکت بزرگ خود که در 22 بهمن 1357 اتفاق افتاد در یک حرکت منسجم با رای " آری " خود زرین‌ترین برگ کتاب انقلاب اسلامی را ورق زدند.
وی افزود: روز 12 فروردین روز مبارکی برای تمام مردم جهان است و در این روز نهال انقلاب اسلامی ایران کاشته شد.
رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی صومعه‌سرا گفت: امروز بر همگان خصوصا جوانان فرض است با دقت و پیگیری فراوان ضمن شناخت بیشتر اهداف بلند انقلاب در حفظ و حراست آنها نیز جدی تر از هر زمان دیگر وارد میدان عمل شوند.
رزمگیر تصریح کرد: این روز روزی است، که بعد از 1400 سال دوباره تفکرات دینی ظهور می‌کند و نشان می‌دهد که با مدیریت اسلامی جامعه کنونی را اداره کند.
وی خاطرنشان کرد: در این روز مردم نشان دادند که در سر نوشت خود نقش ایفا می‌کنند و به نحو مطلوبی وحدت خود را در تشکیل حکومت اسلامی به رخ جهانیان می‌کشند.
رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه هم اکنون آن نهال نوپای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و ثمره خون هزاران شهید و رهبری پیامبر گونه مقام معظم رهبری به درختی تنومند تبدیل شده است، تأکید کرد: هیچ ابر قدرتی در جهان توان مقابله با این انقلاب را ندارد.

۱۳۹۳/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...