نسخه چاپی

ایران اسلامی الگویی برای ملتهای آزاده‌خواه شده است

عکس خبري -ايران اسلامي الگويي براي ملتهاي آزاده‌خواه شده است

حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اعلام كرد ملت ایران نشان داد انقلاب اسلامی محكم و استوار در مقابل تمام زورگویان جهان ایستاده و الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه و حق‌جو در تمام دنیاست.

به گزارش نما ، بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم‌الله "12 فروردین" روز جمهوری اسلامی به شرح زیر منتشر شد.

دوازدهم فروردین سالروز حماسه‌ای بزرگ توسط مردمی غیور ، معتقد، متدین و ولایی ایران اسلامی است که در همه پرسی استقرار نظام جمهوری اسلامی با حضورحداکثری خود در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی قدرت خود را به جهانیان نشان دادند و این پیام را صادر کردند که انقلاب اسلامی محکم و استوار در مقابل تمام زورگویان جهان ایستاده است.

12 فروردین روز پیروزی جمهوری اسلامی است، روزی عزت آفرین در اذهان مردم ایران اسلامی، که نظام ستمشاهی را برکنار کردند و با تکیه بر اسلام، مردم‌سالاری دینی را به معنای واقعی در کشور نهادینه کردند.

امروز ایران اسلامی با همه دشمنی‌های دشمنان خود، به پیشرفتهای گسترده‌ای در تمامی عرصه‌های مختلف دست یافته و توانسته الگویی برای ملتهای آزاده‌خواه و حق‌جو در تمام دنیا باشد.

ملت سرافراز ایران در سال 1393 در تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی بار دیگر پیمان خود را با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای به جهان نشان خواهند داد.

۱۳۹۳/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...