نسخه چاپی

كنفرانس خبری آنچلوتی: رونالدو با انگیزه و آرام است

عکس خبري -کنفرانس خبري آنچلوتي: رونالدو با انگيزه و آرام است

كارلو آنچلوتی تأكید كرد كه كریستیانو رونالدو سوت های انتقادی بخشی از هواداران حاضر در برنابئو، در جریان دیدار مقابل رایو وایكانو را فراموش كرده است.

به گزارش نما ، کارلو آنچلوتی تأکید کرد که کریستیانو رونالدو سوت های انتقادی بخشی از هواداران حاضر در برنابئو، در جریان دیدار مقابل رایو وایکانو را فراموش کرده است.
مصدومیت مارسلو: "ما روز گذشته [دوشنبه] مشکلی با او داشتیم، اما می توانیم غیبت او را به خوبی با فابیو [کوئنترائو] جبران کنیم. او سرحال است و در فرم خوبی قرار دارد. او جایگزین خوبی است."
جو تیم: "فکر می کنم فضای حاکم بر تیم خوب است. ما با انگیزه ایم و واقعاً برای این مسابقه آماده ایم تا در این مرحله 100% توان خود را به کار گیریم."
هواداران: "وقتی من در مورد آمادگی برای مسابقه صحبت می کنم، منظورم تنها بازیکنان نیست، بلکه تمام افراد مربوط به رئال مادرید برای این دیدار آماده اند. فضای خیلی خوبی بر برنابئو حاکم خواهد بود و هواداران به ما کمک خواهند کرد."
گرث بیل در دفاع چپ: "نه، نه. بیل در خط حمله بازی خواهد کرد. ما گزینه های زیادی داریم: ما ناچو و واران را داریم که می توانند در دفاع چپ بازی کنند و همچنین سرخیو راموس. بیل در دفاع چپ جزو گزینه های ما نیست."
کریستیانو: "زانوی او خوب است. او هم زخم کوچکی داشت که حالا خوب شده است. او آرام و با انگیزه است. سوت های انتقادی شنبه شب، فراموش شده است."
بروسیا دورتموند: "آنها یکی از بازیکنان مهم خود یعنی لواندوفسکی را در اختیار نخواهند داشت. آنها خوب دفاع می کنند و ضد حملات بسیار خطرناکی دارند. ما باید کیفیت و توانایی خود برای پیدا کردن راه حلی مثبت را نشان دهیم."
تعادل: "تعادل یک عنصر مهم در این مسابقه خواهد بود چرا که دورتموند در ضد حملات بسیار خطرناک است. ما یک بازی هجومی ارائه خواهیم کرد اما باید خیلی مراقب ضد حملات آنها باشیم."
کوئنترائو به جای مارسلو: "نه، چیزی تغییر نخواهد کرد. وظایف او با مارسلو یکسان است."
عملکرد بیل: "فکر می کنم درست است که او کمی افت و خیز دارد اما این ویژگی های یک مهاجم است. به عنوان مثال، شما نمی توانید به مانند بازیکنی چون ژابی آلونسو تأثیر ثابتی داشته باشید."
یورگن کلوپ: "او کار فوق العاده ای انجام می دهد. او سال گذشته خیلی خوب کار کرد و از این بابت به او تبریک می گویم. او مربی است که تیمش را خیلی خوب از لحاظ تاکتیکی آماده می کند."
پیر امریک اوبامیانگ: "من او را خیلی خوب می شناسم چرا که وقتی در میلان بودم، او بازیکن جوانان باشگاه بود. او از فصل فوق العاده خود لذت می برد. غیبت لواندوفسکی می تواند به خوبی توسط او پوشش داده شود."

۱۳۹۳/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...