نسخه چاپی

حمایت دختر صدام از سوریه +تصویر

عکس خبري -حمايت دختر صدام از سوريه +تصوير

وی افزود: این تلاش‌ها مثل همان چیزی كه در عراق اتفاق افتاد، اما این‌بار به شیوه‌هایی دیگر صورت می‌گیرد، چنانچه آمریكایی‌ها بار دیگر با شیوه‌های جدید و در لباسی دیگر تحت عنوان حقوق بشر سوریه را هدف اشغال‌گری‌های خود قرار داده‌اند و هدفی جز ضربه زدن به این كشور و تقسیم آن ندارند.

رغد صدام ضمن حمايت از نظام سوريه اعلام كرد، آنچه در سوريه در جريان است، نقشه جديد آمريكا براي ضربه زدن به اين كشور و تقسيم آن است.

به گزارش ايسنا، به نقل از خبرگزاري النخيل عراق، رغد صدام، دختر صدام در گفت‌وگويي مطبوعاتي به درگيري‌هاي موجود در سوريه اشاره كرد و گفت: آنچه در حال حاضر در سوريه در جريان است چيزي جز توطئه براي سقوط نظام سوريه نيست.

وي افزود: اين تلاش‌ها مثل همان چيزي كه در عراق اتفاق افتاد، اما اين‌بار به شيوه‌هايي ديگر صورت مي‌گيرد، چنانچه آمريكايي‌ها بار ديگر با شيوه‌هاي جديد و در لباسي ديگر تحت عنوان حقوق بشر سوريه را هدف اشغال‌گري‌هاي خود قرار داده‌اند و هدفي جز ضربه زدن به اين كشور و تقسيم آن ندارند.

دختر صدام همچنين از شبكه قطري الجزيره به شدت انتقاد كرد و گفت، اين شبكه سخنگوي كشورهاي عربي است اما طبق برنامه‌هاي كشورهاي بيگانه فعاليت مي‌كند و همه خبرنگاران فعال اين شبكه، افرادي دروغگو هستند كه اخبار را تحريف مي‌كنند و هدف آنها منحرف كردن اذهان عمومي جهان عرب از حقايقي است كه در كشورهاي منطقه رخ مي‌دهد.

وي افزود: شبكه الجزيره آنچنان كه مدعي مي‌شود، شبكه‌اي بي‌طرف نيست بلكه براي تحريك كردن و ايجاد فتنه در منطقه تلاش مي‌كند و هدف اصلي آن ضربه زدن به جهان عرب است.

رغد صدام پس از حمله آمريكا به عراق به اردن رفت و در حال حاضر در اين كشور به سر مي‌برد.

۱۳۹۱/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...