نسخه چاپی

حاشیه های برد شیرین استقلال

خداحافظی كاپیتان صنعت نفت، تشویق سرمربی تیم استقلال و آخرین حضور فونیكه سی برای تیم صنعت نفت در آبادان از حواشی دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال بود.

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال از هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر با برتری دو بر یک تیم میهمان در ورزشگاه تختی آبادان به پایان رسید. این دیدار حواشی نیز داشت که در زیر از نظر می گذرانید:

- بازی این دو تیم راس ساعت 17 در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد و از آن 20 هزار نفر که همه از هواداران صنعت نفت بودند دیدن کردند در حالیکه گنجایش این ورزشگاه 15000 هزار نفر است.

- همه صندلی های ورزشگاه تختی آبادان به هواداران تیم صنعت نفت آبادان اختصاص پیدا کرده بود.

- در حالی که حدود 15 دقیقه به زمان آغاز بازی باقی مانده بود مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان مراسمی را به منظور خداحافظی امید شریفی نسب تدارک دیده بودند که طی این مراسم یکی از هواداران تیم صنعت نفت آبادان وی را بر روی دوش خود قرار داد تا شریفی نسب بدین شکل در ورزشگاه تختی آبادان دور افتخار بزند و مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گیرد.

- هواداران تیم صنعت نفت آبادان بنرهایی را در ورزشگاه تختی آبادان نسب کرده بودند که در حالی که عکس شریفی نسب برروی آن حک شده بود بر روی این بنرها نوشته بودند " خداحافظ کاپیتان".

- بازیکنان نفت موقع ورود به زمین عکس شریفی نسب را روی پیراهن های خود حک کرده بودند.

- هواداران صنعت نفت در ابتدای بازی با شعار «مظلومی آبادانی» از سرمربی آبادانی تیم استقلال تهران و سابق صنعت نفت استقبال کردند که وی نیز با تکان دادن دست از آنها تشکر کرد.

- قبل از آغاز بازی، عدنان جزیزه یکی از لیدرهای نفت، امید شریفی نسب را روی شانه های خود قرار داد و آن را دور ورزشگاه چرخاند تا با تشویق هواداران نفت، وی آخرین بازی دوران بازیگری خود را انجام دهد و بعد از این بازی کاپیتان نفتی ها از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.

- امید شریفی نسب در دقیقه 78 بازی به جای سعید حلافی به بازی رفت تا آخرین دقایق بازی خود در دنیای حرفه ای فوتبال را تجربه کند.

-هوادارانی از جای جای خوزستان برای حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت به ورزشگاه آمده بودند. وجود پارچه نوشته هایی با مضامین« خداحافظ کاپیتان( شریفی نسب)» و « حلافی قاتل استقلال» در میان هواداران خودنمایی می کرد.

- فونیکه سی که امروز به طور ثابت برای صنعت نفت بازی می کرد و با زدن گل نفت به تنهایی با 20 گل به صدر جدول گلزنان رسید، موهای خود را به رنگ زرد طلایی که رنگ محبوب مردم آبادان است درآورده بود. وی امروز آخرین بازی خود در آبادان را انجام داد زیرا قرار است فصل بعد به تیم فوتبال عجمان امارات نقل مکان کند.

-در ابتدای بازی رضا چاچا یکی از هواداران قدیمی فوتبال خوزستان و ماساژور سابق تیم ملی فوتبال وسط زمین فوتبال آمد و با حرکات خود هواداران را به وجد آورد و آنها نیز متقابلا وی را به شدت تشویق کردند.

در این بازی پنج خودروی پراید متعلق به افراد برتر همایش پیاده روی آبادان به آنها اهدا شد.

در دقیقه پنج این بازی، به علت اینکه جایگاهی که برای هواداران استقلال در نظر گرفته شده خالی مانده بود و هیچ تماشاگری را به خود نمی دید، در آن باز شد تا هواداران نفت در آن مستقر شوند.

در انتهای بازی از فونیکه سی و مرداسی از صنعت نفت آبادان و علی حمودی و حمید عزیز زاده از استقلال آزمایش دوپینگ گرفته شد.

در نهایت این بازی با برتری دو بر یک استقلال تهران با پایان رسید. گلهای این بازی توسط فونیکه سی در دقیقه 9 برای صنعت نفت و گوران یرکوویچ در دقیقه 24 و میثم حسینی در دقیقه 74 برای استقلال تهران به ثمر رسید.

۱۳۹۱/۲/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...