نسخه چاپی

نماینده مردم چابهار در گفتگو با نما :

باید منتظر تایید نهایی از وزارت كشور باشیم

عکس خبري -بايد منتظر تاييد نهايي از وزارت کشور باشيم

میرمرادزهی گفت:باید منتظر تایید نهایی این خبر باشیم مسئولان وزارت كشور به شدت در تلاش هستند تا تایید نهایی خبر آزادی سربازان كشورمان را بدست آورند.

به گزارش نما ،ساعتی پیش خبر آزادی مرزبانان ربوده شده کشورمان از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل منتشر شد، به دنبال این خبر نماینده مردم سروان در گفتگو با نما تایید نهایی این موضوع را به عهده وزارت کشور دانست و اعلام کرد باید منتظر استعلام نهایی وزارت کشور ماند و بعد خبر آزادی را اعلام کرد، اما در طرف دیگر اسماعیل کوثری مسئول کمیته پیگیری آزادی مرزبانان ایرانی در مجلس با تایید خبر آزادی 4 مرزبان ایرانی اعلام کرد 4 مرزبان ایرانی به همراه پیکر شهید دانایی فر به رابط ایران در پاکستان تحویل داده شده اند و برای ورود آن ها به کشور باید صبر کرد
یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی درباره آزادی مرزبانان کشورمان اظهار داشت: من خبر آزادی را از برخی از افراد، خبرگزاری ها و چند سایت دیدم و امیدوارم صحت داشته باشد شواهد از آزادی مرزبانان ایرانی خبر می دهد ، در حال حاضر مشغول پیگیری این موضوع از وزارت کشور و استانداری هستیم و باید منتظر تایید نهایی مسئولان وزارت کشور در این خصوص باشیم.
نماینده مردم چابهار کنارک نیکشهروقصرقند در مجلس شورای اسلامی در خصوص بازگشت مرزبانان کشورمان به ایران بعد از تحویل به مقامات ایرانی خاطر نشان کرد: اگر آزادی مرزبانان صحت داشته باشد بعد از تحویل به نمایندگان ایران در پاکستان بلافاصله آنها به کشور باز خواهند گشت.
اما میرمرادزهی نماینده سراوان در مجلس نیز در گفتگو با نما درباره آزادی مرزبان کشورمان گفت: باید منتظر تایید نهایی این خبر باشیم مسئولان وزارت کشور به شدت در تلاش هستند تا تایید نهایی خبر آزادی سربازان کشورمان را بدست آورند.
به دنبال ربوده شدن 5 نفر از مرزبانان ایرانی در منطقه جکیگور در شرق ایران که در شامگاه 17 بهمن ماه اتفاق افتاد، گروه موسوم به «جنبش جیش العدل» روز شنبه 19 بهمن ماه با انتشار تصاویری در توییتر خود مسولیت ربودن این پنج مرزبان ایرانی را بر عهده گرفت.
این گزارش حاکی است گروهک "جیش‌العدل" روز چهارم فروردین در بیانیه‌ای مدعی شد که یکی از مرزبانان ایرانی گروگان گرفته شده به نام جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.
رامین حضرتی، سجاد زاهانی، جمشید دانایی فر، محمد نظامی و جمشید تیموری 5 مرزبانان ایرانی بودند که توسط گروهک تروریستی جیش‌العدال ربوده شده بودند که از این بین، طبق برخی اخبار گفته می‌شود آقای جمشید دانایی‌ فر توسط این گروه تروریستی به شهادت رسیده است.

۱۳۹۳/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...