نسخه چاپی

اغتنام حركت راهیان نور

محمدكاظم انبارلویی

خيلي‌ها تلاش كردند ماهيت انقلاب اسلامي و هويت ملت ايران در پديداري عظيم‌ترين جنبش الهي – انساني قرن اخير را وارونه جلوه دهند و با دستكاري در تاريخ ، يك شناسنامه جعلي براي آن بنويسند.
اما نتوانستند، اين عجز نه به دليل عدم توانايي آنها در تحريف تاريخ، بلكه به علت توانايي شهدا و فداكاران انقلاب در مقابله بااين پديده زشت و منحط بود. كساني كه خالق اين انقلاب بودند با نوشتن
وصيت نامه و درج خلاصه آن در سنگ نوشته قبر خود ، تاريخ انقلاب را از خطر تحريف نجات دادند.
هركس كه به ديده هاي چشم سرخود اعتماد كند و توفيق يابد كه به زيارت قبور شهدا در حاشيه شهرها و روستاها برود، خواهد ديد كه كليد واژه‌هاي «اسلام»، «قرآن» ، «ولايت فقيه»،«امام»، «حكومت اسلامي» ،«مبارزه با ظلم» و «پيروي از امام خميني»و... ادبيات سنگ نوشته‌هاي قبور شهدا را تشكيل مي‌دهد و همين ادبيات در
وصيت نامه شهدا شرح و بسط داده شده است. اين باور و ايمان يك حقيقت بزرگ تاريخي است كه هيچ كس قادر به انكار و تحريف آن نيست. هدف‌گيري دشمن از ابتداي شكل گيري انقلاب تاكنون بر همين نقطه وكانون متمركز بوده است. همين ويژگي انقلاب ما را در مسير و در امتداد انقلاب پيامبران الهي قرار مي‌دهد.
ملت ايران حركت هوشمندانه‌اي طي سالهاي اخير براي پاسداشت مقام شهدا و نگاهباني از فداكاري آنان در خلق حماسه‌هاي خونين صورت مي‌دهد كه واقعا ستودني است . همه ساله جمع كثيري از مردم در ايام نوروز با حضور در مناطق عملياتي جنوب و غرب خود رادر حال و هواي ارزشهاي الهي انقلاب قرار مي‌دهند و بدين ترتيب راهي نوراني راشكل داده اند كه هر سال شكوهمند تر از سال پيش برگزار مي‌شود و جالب اين است كه در طول سال هم امتداد پيدا مي‌كند.
مقام معظم رهبري امسال باحضور در جمع راهيان نور فرمودند: «دشمن مي‌خواهد فداكاريهاي دفاع مقدس و شخصيت‌هايي كه فداكاري كردند را از ياد ببريم. نگذاريد ياد دوران دفاع مقدس از يادها برود. حركت راهيان نور را مغتنم بشماريد.»
آنچه در ذهن طراحان جنگ نرم عليه ملت ايران در اتاق هاي جنگ مي‌گذرد اين است كه، اكنون منابع مشروعيت نظام روبه پايان است.
آنان به زعم خود فكر مي‌كنند كه «مشروعيت كاريزماتيك امام »و «مشروعيت سنتي روحانيت » در ايران رو به افول دارد . تنها مشروعيتي كه باقي مي‌ماند «مشروعيت مردمي » مستند به راي ملت است كه آن را هم مي‌شود با«انقلاب مخملي » تخطئه كرد و فاتحه انقلاب را خواند. بر اساس اين توهم حوادث تلخ سال 88 شكل گرفت. آنها براي عملي كردن نقشه‌هاي شوم خود «جنبش سبز» را علم كردند و از غفلت وبلاهت دو تن از ياران انقلاب سود بردند و آنان را در مسند اين جنبش نشاندند .مردم و نخبگان خيلي زود متوجه اين ترفند شدند و با قيام تاريخي 9 دي مهرباطلي بر اين كژراهه زدند.حضور جوانان و نوجوانان در كاروانهاي راهيان نور نشان مي دهد كه نسل جديد
پرشور تر و عميق‌تر از نسل‌هاي گذشته در صيانت از دستاورد هاي انقلاب و پاسداشت خون شهدا حضور دارند و «حسن ظن به خدا» هنوز در اين كشور حرف اول را مي زند.
اكنون منابع مشروعيت نظام پررنگ‌تر و قوي‌تر از هر زمان در حال رخ نمايي است . آنچه دشمن را وادار كرده است مذاكره را چاشني فشارها و تهديدها كند و گاهي در اين مسير توقف يا عقب نشيني داشته باشد همين واقعيت است . كشور ما مستقر ترين نظام را دارد و ملت ما مقتدرترين ملت جهان است و رهبري كنوني نيرومندترين دوران انقلاب را تجربه مي‌كند . تحكيم روزافرون مباني نظام يك حقيقت است كه در سايه وجاهت خون شهدا و فداكاري ملت به دست آمده است. همين حقيقت است كه متضمن استقلال و سرافرازي كشور ماست.
آنان كه به نمايندگي از ملت اين سوي ميز مذاكره نشسته‌اند بيش از هر كسي بايد به اين حقيقت باور داشته باشند. از هر گونه شتابزدگي در تصميم‌گيري بايد پرهيز كرد. اوضاع آنان كه آن سوي ميز مذاكره نشسته‌اند بي‌ريخت تر از آن است كه فكر مي‌كنيم . بحران اوكراين نشان داد آنچه به عنوان جامعه جهاني از آن ياد مي‌شود يك سراب است. آنها گرگهايي هستند كه اگر ميدان پيداكنند همديگر راپاره پاره خواهند كرد.
جنگ جهاني اول و دوم سند صحت اين ادعاست.
غرب در 100 سال گذشته براي سركوب انقلاب‌هاي مردمي و اسلامي در ايران بيش از ضربه از بيرون به ضربه از درون فكر مي‌كرده است . آنها مي‌خواهند ما را با دست خودمان خفه كنند انقلاب سرخ خميني (ره) را با جنبش سبز موسوي و كروبي مي‌خواستند خفه كنند. آنها با اصلاح طلبي مي‌خواستند افساد كنند، آنها با جنبش ليبراليسم مي‌خواهند استبداد را بر گردانند اين را نبايد فراموش كنيم.بيانيه اتحاديه اروپا در دفاع از سران فتنه عبرت آموز است.برخي كه از روي جاه طلبي و مقام پرستي خود را در حصار غرب قرار مي‌دهند آبروي خود مي‌برند و زحمت ملت را زياد مي‌كنند. حمايت اتحاديه اروپا از اين جماعت روسياه
فضاحت بار است . همين جماعت هستند كه با انكار منابع مشروعيت نظام در پي تئوريزه كردن وابستگي ملت هستند رهبر معظم انقلاب اسلامي در اولين بيانات خود در سال جديد نسبت به اين پديده هشدار دادند و فرمودند:« كساني هستند كه استقلال رامسخره مي‌كنند ، كساني هستند كه مي‌خواهند وابستگي را تئوريزه كنند بايد در مقابل اينها عكس‌العمل نشان داد.»
مردم در سال جديد حتما نسبت به اين پديده زشت واكنش نشان مي‌دهند و دست‌هاي نفوذ آنها را قطع خواهند كرد و در هر لباسي كه باشند آنها را رسوا خواهند ساخت . راهيان نور حركت اين جماعت را رصد مي‌كنند و در وقت خود پاسخ آنها را خواهند داد.

۱۳۹۳/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...