نسخه چاپی

پیش بینی رفتار سیاسی احمدی نژاد در سال 93

سایت «میدان ۷۲» نوشته مخالفان احمدی‌نژاد از «نفس‌كشیدن احمدی‌نژاد هم وحشت دارند» و باید دعا كنند كه «این سكوت {رییس دولت‌های نهم و دهم} نشكند.»

به گزارش نما روزنامه شرق نوشت:

اسفندماه سال گذشته اخباری منتشر شده بود، مبنی بر اینکه «احمدی‌نژاد» یک فهرست 150نفره انتخاباتی برای تهران و شهرهای بزرگ تهیه کرده است و قرار بر این است که این فهرست را به‌صورت مرحله‌به‌مرحله پالایش کنند تا به تعداد نمایندگان موردنظر برای فهرست که 30نفر است، برسند.

اگرچه یک منبع آگاه نزدیک به احمدی‌نژاد همان زمان گفت: «احمدی‌نژاد فعلا بازگشت به انتخابات را زود می‌داند و به‌ویژه برای مجلس هم برنامه خاصی ندارد و جلساتی که با یاران سابق برگزار می‌کند ربطی به انتخابات ندارد.» با این حال سایت «میدان ۷۲» نزدیک به «احمدی‌نژاد» و «مشایی» چندروز قبل با انتقاد از اظهارات حسن روحانی و اکبر هاشمی‌رفسنجانی درباره عملکرد دولت‌های نهم و دهم، احمدی‌نژاد را «آتشفشان خفته‌ای» دانسته که اگر شروع به فعالیت کند «گدازه‌هایش» مخالفان را دفن خواهد کرد. سایت «میدان ۷۲» نوشته مخالفان احمدی‌نژاد از «نفس‌کشیدن احمدی‌نژاد هم وحشت دارند» و باید دعا کنند که «این سکوت {رییس دولت‌های نهم و دهم} نشکند.» رییس دولت سابق از زمانی که از متن سیاست بیرون آمد ترجیح می‌داد در حاشیه آن بماند. رویه‌‌ای که اکنون در آغاز سال 93 به‌نظر می‌رسد تغییر کرده است.

۱۳۹۳/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...