نسخه چاپی

برای پرداخت 2میلیارد تومان 3شرط گذاشتند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تمام حرف‌هایم و درد و دل‌هایم را دوشنبه بیان می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی پروین در واکنش به ادعاهای مدیر مرکز و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: صحبت‌های آقای ناظمی همه کذب و اشتباه است. ما برای دریافت 2 میلیارد تومان وزارت به دیدار کفاشیان رفتیم و ایشان اعلام کرد که سه شرط وزارت ورزش گذاشته تا این پول را به پرسپولیسی‌ها بدهیم.

وی افزود: اولین شرط این بود که 50 درصد پول بازیکنان را بدهیم و بقیه را تخفیف بگیریم. دوم شرط این بود که پولی به کادر فنی ندهیم که ما گفتیم آقایان مگر با بقالی طرف هستید که این‌طور شرط گذاشته‌اید؟

پروین ادامه داد: من به پنجعلی گفتم با این وضعیت اصلا لازم نیست پول بگیریم. مگر با موش آزمایشگاهی آقایان هستیم. بچه‌های ما و کادر فنی به خاطر مردم بازی می‌کنند حالا هم که می‌خواهند حق‌شان را بدهند شرط و شروط می‌گذارند. مرام و معرفت کجا رفته؟

وی خاطرنشان کرد: حتما آقای ناظمی مجبور است که این موضوع را تکذیب کند. این موضوعی بود که به صورت نوشته به کفاشیان داده بودند. من تمام حرف‌‌های دایی را تأیید می‌کنم و ان‌شاء‌الله همه حرف‌هایم را روز دوشنبه با مردم می‌زنم. این رسم برخورد با بازیکنان و کادر فنی نیست که معرفتی و به عشق مردم بازی کردند.

وی در پایان یادآور شد: در مورد وزارت ورزش حرف‌های زیادی دارم و حس می‌کنم دوست ندارند که پرسپولیس قهرمان شود. آقایان باید الان تیم را تقویت کنند. من وقتی که شمال بودم شنیدم 2 میلیارد تومان داده‌‌اند. آنقدر خوشحال شدم که به منتقمی زنگ زدم و گفتم با نظر دایی این پول را سریع بین بچه‌ها تقسیم کند تا این بچه‌ها شاد شوند. تازه آقایان گفته‌اند پرداخت 2 میلیارد با نظر هیأت مدیره این شرط‌ها درست شده که ما اصلا از 28 اسفند حتی با همدیگر تلفنی هم صحبت نکردیم. آقایان حرف‌ها را از خودشان درمی‌آورند. مرد و مردانه بگویند سه شرط نوشته‌ایم و بابت 2 میلیارد به کفاشیان داده‌ایم.

پروین در پایان درباره تعویض در باشگاه پرسپولیس نیز گفت: 97 نفر پرسنل داشتیم و آنها را به 15 نفر تغییر دادیم. بالاخره ما باید جوابگوی کارکنان باشیم. من باز هم می‌گویم همه حرف‌های دایی را تأیید می‌کنم و این موضوع صحت دارد، حتی من و پنجعلی با هم امروز خدمت کفاشیان رفتیم و این حرف‌ها را کفاشیان به ما زد و گفت وزیر اینها را نوشته و به ما داده. ایشان حرف‌ها را از طرف خودش نزد بلکه از طرف وزارت زد. حالا آقایان همه چیز را در کوچه هیأت مدیره انداخته‌اند. من از دایی خواهش می‌کنم با تمام قدرت در این دو بازی به میدان برود چون اینها نمی‌توانند سر مردم کلاه بگذارند، اگر نمی‌خواستند پول بدهند نمی‌دادند حالا که داده‌اند این چه شرط‌هایی است که گذاشته‌اند؟

۱۳۹۳/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...