نسخه چاپی

جلسه برخی منتخبین با سخنرانی لاریجانی

عکس خبري -جلسه برخي منتخبين با سخنراني لاريجاني

حامیان رئیس مجلس هشتم عصر امروز جلسه دارند و در این جلسه از لاریجانی نیز برای سخنرانی دعوت كرده‌اند. كاظم جلالی نماینده مردم در مجلس می گوید : یك سری از نمایندگانی كه قاطبه و بدنه مجلس محسوب می‌شوند، قرار است فراكسیون جدیدی را در مجلس نهم تشكیل دهند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ‌حامیان علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ‌برای تشکیل فراکسیونی جدید در مجلس نهم تلاش می‌کنند.


حامیان رئیس مجلس هشتم عصر امروز جلسه دارند و در این جلسه از لاریجانی نیز برای سخنرانی دعوت کرده‌اند.


کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: یک سری از نمایندگانی که قاطبه و بدنه مجلس محسوب می‌شوند، قرار است فراکسیون جدیدی را در مجلس نهم تشکیل دهند.


کاظم جلالی نماینده علی لاریجانی در کمیته 8+7 جبهه متحد اصولگرایان در جریان انتخابات مجلس نهم بود.


به گفته جلالی، اسم پیشنهادی برای این فراکسیون، "فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت"‌ است که البته این اسم ‌فعلا در حد یک پیشنهاد مطرح است و باید به تصویب مجمع عمومی برسد.


وی ادامه داد: این جمع از اصولگرایان محوری‌ترین مسائلشان ولایت‌مداری و بردن مجلس به سمت موارد کارشناسی و استفاده از همه ظرفیت‌های نمایندگان و مسائلی از این دست است.


نماینده مردم شاهرود اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد سطح تحصیلات نمایندگان در مجلس نهم بالاست و این مسئله می‌تواند سرآغاز یک حرکت جدی برای مسائل کارشناسی در مجلس نهم باشد.


وی همچنین می‌گوید: دوری از جنجال‌های سیاسی و بحث‌های صرف جناحی، عدم ورود به چالش‌ها و دعواهای بی‌حاصل سیاسی، پرداختن به مسائل اصلی کشور طبق منویات رهبری، تلاش برای کاهش اختلافات بین قوای کشور و رفتن به سمت اهداف و اصولی که کاملا در قانون اساسی و منویات امام و رهبری مشخص است، مهم انگاشتن شعار سال که توسط رهبری تعیین می‌شود و بردن فضای کشور به سمت تحقق شعار سال از جمله مهمترین مباحث ما برای تشکیل این فراکسیون جدید خواهد بود.


جلالی اظهار داشت: در سطح بین‌الملل هم ما تلاش خواهیم کرد تا فضای تعامل و در عین حال حمایت از بیداری اسلامی در دنیا شکل بگیرد؛ این مسائل جزء اصول و اهداف اولیه‌ای است که هیئت موسس برای این فراکسیون تعیین کرده است.


این نماینده مجلس اضافه کرد: مجمع عمومی ما امروز بعد از ظهر تشکیل می‌شود و قرار است این فراکسیون به عنوان یکی از فراکسیون‌های مجلس نهم اعلام موجودیت کند؛ به نظر ما مجلس محل تعامل است لذا باید با سایر فراکسیون‌ها تعامل و گفت‌وگو داشته باشیم.


عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی نیز پیش از این در گفت‌وگو با فارس، گفته بود: جمع بسیار زیادی از نمایندگان هستند که امروز جلسه‌ای گذاشتند و از آقای لاریجانی دعوت کردند تا در این جمع حضور یابد و برای جمع نمایندگان سخنرانی کند.


وی افزود: در حال حاضر دو سه مکان برای برگزاری این برنامه مطرح است ولی احتمالاً در محل مجلس قدیم این برنامه برگزار شود.


یوسفیان‌ملا ادامه داد: البته دو روز گذشته هم برنامه‌ای در مدرسه شهید مطهری برگزار شد که در آنجا هم جمع زیادی از نمایندگان به صورت خودجوش و در حمایت از آقای لاریجانی آنجا شرکت کردند.


وی اضافه کرد: حدود 80 نفر در این مراسم دعوت شده بودند که همه آنها هم در این برنامه شرکت کردند.


یوسفیان ملا در پاسخ به این سؤال که بانی و مسبب اصلی جمع کردن این نمایندگان چه کسی است، گفت: بانی این برنامه خود نمایندگان بودند.


وی در پاسخ به این سؤال که بالاخره یک نفر نمایندگان را دعوت کرده است،‌ اظهار داشت: حدود 10-15 نماینده به صورت خودجوش این کار را انجام دادیم.

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...