نسخه چاپی

مسابقه مرگبار در زمین فوتبال

درگیری چند افغانی بر سر اجاره ۲۵هزارتومانی زمین فوتبال به قتل یك نفر و مجروح شدن ۳نفر دیگر ختم شد.

به گزارش نما،این حادثه در نخستین روز سال رخ داد. آن روز وقتی مأموران کلانتری شهرک غرب در جریان یک درگیری در خیابان معارف قرار گرفتند راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که در زمین فوتبال، اعضای 2تیم که همگی افغانی بودند در پایان مسابقه بر سر مبلغ 25هزارتومان اجاره زمین با هم درگیر شده‌اند. در این درگیری 4نفر بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح شده بودند که به بیمارستان انتقال یافتند. درحالی‌که بررسی‌ها در این زمینه ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید، یکی از مجروحان که جوان 23ساله‌ای بوده بر اثر شدت جراحات به کام مرگ رفته است.

با مرگ وی پرونده جنایت پیش روی قاضی دادسرای جنایی تهران گشوده شد و با دستور وی تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند. مأموران در ابتدا به تحقیق از دوستان مقتول پرداختند. آنها اظهار داشتند که هیچ‌گونه شناختی از ضارب فراری ندارند و روز حادثه برای نخستین بار او را دیده بودند. یکی از آنها به مأموران گفت: روز حادثه ما برای بازی، ‌زمین فوتبال را از ساعت 13:30تا 15اجاره کرده بودیم. چون تعدادمان کم بود از اعضای تیم سانس قبل خواستیم تا با ما بازی کنند که چند نفر از آنها قبول کردند. در پایان مسابقه از آنها خواستیم تا نصف اجاره زمین را بپردازند، چراکه آنها هم بازی کرده بودند اما قبول نکردند پولی پرداخت کنند که بر سر این موضوع درگیر شدیم. در همین هنگام یکی از آنها با چاقو به سمت ما حمله ور شد و بعد از آن پا به فرار گذاشت.

دستگیری

بعد از اظهارات شاهدان صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم اقدام به شناسایی اعضای تیم سانس قبل کردند تا اینکه سرانجام موفق به شناسایی عامل اصلی جنایت شدند. وی جوان 18ساله‌ای به نام خیرالله بود که سوم فروردین‌ماه در ساختمان در حال ساخت در تجریش دستگیر شد.

وی در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و در توضیح ماجرا به مأموران گفت: تیم ما سانس قبل زمین را اجاره کرده بود. بعد از پایان بازی قصد خارج‌شدن از زمین را داشتیم که اعضای تیم سانس بعدی از ما خواستند تا با آنها بازی کنیم. ما نیز قبول کردیم اما بعد از پایان مسابقه خواستند تا نصف پول زمین را پرداخت کنیم اما ما نپذیرفتیم و درگیری لفظی‌مان به دعوای فیزیکی کشیده شد. با توجه به اینکه تعداد آنها بیشتر از ما بود، با چاقویی که همراه داشتم به سمت آنها حمله‌ور شدم و ضرباتی به چند نفر زدم. بعد از آن هم از محل فرار کردم.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: قرار بازداشت موقت از سوی قاضی پرونده صادر شده است و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...