نسخه چاپی

اقتصاد، معیشت مردم و ایجاد شغل از دغدغه‌های مقام معظم رهبری

عکس خبري -اقتصاد، معيشت مردم و ايجاد شغل از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء (ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) مصمم است انتظارات مقام معظم رهبری را در عرصه سازندگی كشور محقق كند.

به گزارش نما ، به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران، سردار عبادالله عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) که در نخستین نشست عمومی کارکنان قرارگاه در سال جدید سخن می‌گفت‏، بخشی از عملکرد قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در سال گذشته و نیز افق‌های پیش رو در سال جدید را مورد تبیین قرار داد و گفت: قرارگاه در تمام گرایش‌های‌ عمرانی و صنعتی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردار است و می‌تواند پیشگام عملیاتی کردن انتظارات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در عرصه سازندگی باشد.
وی با اشاره به نام‌گذاری سال 93 از سوی رهبرمعظم انقلاب (مدظله‌العالی) به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: انعکاس رهنمودهای رهبری به ویژه شعار سال با خط زیبا و در بسترهای مختلف تبلیغی کاری خوب و پسندیده است؛ اما از آن خوب‌تر و پسندیده‌تر توجه ویژه به این سخنان در مرحله عمل و در عرصه اجراست‎؛ چرا که ایشان انتظارات خود را همواره به صورت روشن و شفاف بیان می‌فرمایند و با این صراحت بیان، بر همگان تکلیف ایجاد می‌شود که به انتظارات ولی‌فقیه خود جامه عمل بپوشانند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود:‌ همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها برای اجرای انتظارات رهبری در کشور وجود دارد و کافی است که با عزم جدی و مدیریت جهادی این انتظارات عملیاتی گردد.
سردار عبداللهی تصریح کرد: بحث اقتصاد، معیشت مردم و ایجاد شغل از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و ما نیز در مجموعه توانمند قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با توجه ویژه به این موضوع برآنیم که در زمینه اشتغال اقدامات جدی انجام دهیم.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...