نسخه چاپی

تنها به دارایی‌های آزاد شده كشور اكتفا نكنیم

عکس خبري -تنها به دارايي‌هاي آزاد شده کشور اکتفا نکنيم

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: اگر تنها به دارایی‌های آزاد شده كشور اكتفا كنیم قطعا اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظاراتی که مردم از دولت داشته‌اند تاکنون محقق نشده است، گفت: ما نمی‌خواهیم بگوییم دولت در 6 ماه باید همه کارها را انجام دهد، اما این واقعیت است که انتظارات مردم تاکنون برآورده نشده است.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که کارشناسان ماه‌ها برای تدوین آن زمان صرف کرده‌اند، پس از تائید مقام معظم رهبری در اختیار دولت قرار گرفته و اگر اقتصاد مقاومتی به درستی اجرا شود، حماسه اقتصادی نیز رقم خواهد خورد.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه اجرای اقتصاد مقاومتی شروطی دارد، تصریح کرد: شرط محقق شدن اقتصاد مقاومتی این است که در داخل کشور تولیدمحور باشیم و نه مصرف‌محور و نه اینکه منتظر باشیم اگر 4 ریالی از دارایی‌های ما آزاد شد آن را صرف واردات کالا کنیم که اگر این‌گونه باشد امکان ندارد حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی محقق شود.
آقامحمدی ادامه داد: ما اگر بر داشته‌ها و توان خود تکیه کنیم و ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی را در زمینه‌های مختلف همچون کشاورزی، صنعت، آب، برق و گردشگری بالفعل کنیم، حتما حماسه اقتصادی رقم خواهد خورد.
وی با اشاره به ابلاغ فرمان 8 ماده‌ای رهبر انقلاب در مبارزه با فساد در 13 سال پیش، یادآور شد: زمانی که رهبر انقلاب فرمان 8 ماده‌ای را ابلاغ کردند، سران وقت قوا سریع پای کار آمدند و بیانیه دادند، اما در میدان عمل خیلی سرد و یخ‌زده عمل شد، لذا در حال حاضر می‌بینیم فساد از سر و کول بسیاری از کارگزاران نظام بالا آمده و کسی در این زمینه اقدام موثری انجام نداد و اصل موضوع زیر شعارهای داغ پنهان شد و دست نخورده باقی ماند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه نگران اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی هستیم، اظهار داشت: فرمان 8 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با مفاسد و اجرای عدالت که شیره روح اسلام است، با حرکات صرفا شعاری اجرا نشد و بر زمین ماند. در حال حاضر نیز ما نگران اجرا نشدن اقتصاد مقاومتی هستیم و امیدواریم با حضور، حساسیت و نظارت مردم، رسانه‌ها و افکارعمومی اجرا شود.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...