نسخه چاپی

كی‌روش: به كادری كه با آن كار می‌كنم اعتقاد كامل دارم

عکس خبري -کي‌روش: به کادري که با آن کار مي‌کنم اعتقاد کامل دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: به كادری كه با آن كار می‌كنم اعتقاد كامل دارم و امیدوارم به اهدافمان دست پیدا كنیم و آن را توسعه دهیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نشست خبری کارلوس کی‌روش و دستیارانش با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۱۳ در محل آکادمی تیم های ملی فوتبال آغاز شد.

کی‌روش در آغاز این نشست گفت: از همه شما (خبرنگاران) تشکر می‌کنم که در اینجا هستید و لطف کردید که آمدید. خوشحالم که این ارتباط بین تیم ملی و هواداران و خبرنگاران وجود دارد.

وی ادامه داد: در درجه اول با افتخار اوسیانو دآکروز را به عنوان دستیار خودم در تیم ملی به همه شما معرفی می‌کنم و باید اعلام کنم که من به کادری که با آن کار می‌کنم اعتقاد کامل دارم و امیدوارم با همان کادر قبلی به اهدافمان دست پیدا کنیم و آن را توسعه دهیم.

کی‌روش با اشاره به حضور دآکروز در تیم ملی عنوان کرد: پیش از این این فرصت را داشته‌ام که با اوسیانو به عنوان بازیکن و دستیارم کار کنم و در اسپورتینگ لیسبون با او کار کرده‌ام. اولین جایی که فرصت همکاری به عنوان دستیار را با او داشتم در تیم ملی پرتغال بود. در سال ۱۹۹۴ اوسیانو کاپیتان تیم ملی پرتغال بود اما در آن سال فرصت حضور در جام جهانی را از دست دادیم و به خاطر یک گل نتوانستیم به جام جهانی برویم.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه بار دیگر فرصت همکاری با اوسیانو را به دست آورده‌ام، گفت: اکنون این فرصت را داریم که با هم کار کنیم تا بهترین نتایج را با تیم ملی ایران به دست آوریم. آقای اوسیانو! من به شما بابت حضورتان در تیم ملی تبریک و خوشامد می‌گویم. برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم چون موفقیت شما موفقیت تیم ملی ایران خواهد بود.

به گزارش تسنیم پس از صحبت‌های ابتدایی کی‌روش، اوسیانو دآکروز برای خبرنگاران صحبت کرد و گفت: ظهر همگی به خیر در درجه اول باید ابراز خوشحالی و خرسندی خودم را از اینکه پروفسور (کی‌روش) این فرصت را به من داد تا به تیم ملی ایران و فدراسیون خدمت کنم اعلام کنم. مطمئن هستیم که در انتخاب بازیکن برای جام جهانی بسیار مطمئن عمل خواهیم کرد و پس از آن هم امیدواریم این خرسندی بین بازیکنان و هواداران حفظ شود. فعلا دیگر حرف خاصی ندارم چون باید تا زمان شروع جام جهانی کار کنیم.

کی‌روش ضمن تشکر از دستیارش درباره برنامه‌های تیم ملی اظهار داشت: همانطور که همگی می‌دانید از چند ماه پیش کار خودمان را برای مسابقات جام جهانی شروع کردیم و الان زمان عملی کردن برنامه‌هایمان است. ما چند هفته سخت را در پیش‌رو داریم که باید تلاش و کار زیادی انجام دهیم تا هم آماده‌سازی و هم حضور خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همگی شما (خبرنگاران) به عنوان متخصصان رشته خودتان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ قهرمانان اروپا را که به صورت همزمان برگزار می‌شود تماشا کرده‌اید و هیچ احتیاجی نیست که من بخواهم راجع به تفاوت این دو لیگ صحبت کنم. فقط باید بگویم که تیم ملی نیجریه بیش از نیمی از بازیکنان خود را در تیم‌های بزرگ اروپایی مشغول می‌بیند.

ادامه دارد...

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...