نسخه چاپی

زمان دقیق كنگره جمعیت ایثارگران مشخص نیست

عکس خبري -زمان دقيق کنگره جمعيت ايثارگران مشخص نيست

قائم‌مقام جمعیت ایثارگران با بیان اینكه اروپایی‌ها باید این نكته را بدانند كه نباید فریب آمریكایی‌ها را بخورند، خواستار موضع‌گیری محكم و جدی دولت و مجلس در برابر قطعنامه پارلمان اروپا شد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، لطف‌الله فروزنده، قائم مقام جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به بررسی قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا در اولین جلسه حزب متبوعش اظهار داشت: ضمن محکوم کردن این قطعنامه مقرر شد با صدور بیانیه ایی موضع رسمی جمعیت ایثارگران نسبت به محکوم کردن این قطعنامه اعلام شود فروزنده با بیان اینکه انتشار این قطعنامه یک دخالت آشکار در امور داخلی ایران است، گفت: دولت و مجلس باید در برابر این قطعنامه موضع محکم و جدی بگیرند تا دیگر شاهد اینگونه اظهارات سخیفانه از سوی غربی‌ها نباشیم.
وی ادامه داد: اروپایی ها هم باید این نکته را بدانند که نباید فریب آمریکایی ها را بخورند زیرا ملت ایران در برابر اینگونه اظهارت تسلیم نخواهند شد.
قائم مقام دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره تشکل متبوعش نیز گفت: هنوز زمان دقیق کنگره مشخص نیست.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...