نسخه چاپی

ناصر ملك مطیعی: ایرج را در غربت و به دور از ما در خاك گذاشتند!

عکس خبري -ناصر ملک مطيعي: ايرج را در غربت و به دور از ما در خاک گذاشتند!

ایرج را راه دوری به خاك سپردند؛ او را در غربت و به دور از ما در خاك گذاشتند. غربت فقط معنای خارج از كشور را ندارد. وقتی هنرمندی مثل قادری در سكوت به خاك سپرده می‌شود این مفهوم غربت است.

به گزارش نما به نقل از شبکه ایران ایرج قادری هرچند زودتر از حد تصور و در سکوت خبری دفن شد اما این موضوع مانع آن نشد که رسانه های مختلف و سینماگران به مرگ این بازیگر-کارگردان قدیمی سینمای ایران نپردازند. در تازه ترین واکنش به درگذشت این مرد، ناصر ملک مطیعی آخرین بازمانده از نسل بازیگران سینمایفارسی نیز در یادداشتی از شرمندگی خود به واسطه مرگ رفیق اش ایرج قادری سخن گفت. متن یادداشت ملک مطیعی را به نقل از «اعتماد» می خوانید: بودن من شرمندگی دارد بودن من شرمندگی دارد وقتی رفقایم نیستند. از اینکه آنها یک به یک می‌روند و من می‌مانم. من می‌مانم که دیگر کسی را ندارم بلند شوم، قصد دیدارش کنم و به خانه‌اش بروم. مرگ حق است مرگ حق است و باید راضی به رضای حق باشیم، اما این یک تسلی است برای قلب غمباری که دوستی عزیز را از دست داده است، برای دردی که تاسف شدیدی به همراه دارد. اما ما تسلایی داریم و آن احترام مردم است؛ مردمی که لطف دارند، مهر دارند و به هنرمند علاقه‌مند هستند.


706840512_orig.bmp


 ایرج قادری و ناصر ملک مطیعی در پشت صحنه «برزخیها»


 او را در غربت و به دور از ما در خاک گذاشتند ایرج را راه دوری به خاک سپردند؛ او را در غربت و به دور از ما در خاک گذاشتند. غربت فقط معنای خارج از کشور را ندارد. وقتی هنرمندی مثل قادری در سکوت به خاک سپرده می‌شود این مفهوم غربت است. اما هنرمندان باید سپاسگزار باشند که اگر کسی را ندارند، مردم در کنار آنان هستند و می‌دانم این مردم به دیدار ایرج امروز زمانی است که باید صمیمانه به سعید مطلبی تسلیت گفت می‌روند و غربت خاکسپاری او را به فراموشی می‌سپارند. ایرج قادری دوست گرمابه و گلستانی داشت؛ سعید مطلبی. امروز زمانی است که باید صمیمانه به او تسلیت گفت.

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...