نسخه چاپی

گرانی خودرو در راه است

مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان اینكه افزایش ۲ درصدی قیمت خودرو به خاطر مالیات برارزش افزوده است، گفت: هنوز تصمیم نهایی در مورد قیمت خودرو در سال ۹۳ اتخاذ نشده است.

به گزارش نما، عبدالله بابایی در رابطه با افزایش دو درصدی قیمت خودرو در سال ۹۳ ،اظهار داشت: امسال با در نظر گرفتن افزایش مالیات بر ارزش افزوده که دولت هر ساله از بخش های مختلف دریافت می‌کند قیمت خودروها نیز معادل با آن دو درصد افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه این افزایش قیمت هیچ ارتباطی با خودروسازان نداشته و هر ساله انجام می شود، افزود: علاوه بر پرداخت مالیات بر ارزش افزوده امسال احتمالاً نرخ دیه نیز افزایش پیدا می‌کند که این امر تأثیرات خود را بر قیمت خودرو خواهد گذاشت.

مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو اضافه کرد: دریافت این هزینه‌ها از خودروسازان تحت عنوان حقوق دولتی است ولی دولت هنوز تصمیم نهایی را در مورد قیمت خودرو در سال ۹۳ نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت اکثر کالاهای مصرفی مردم نسبت به ماه‌های گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: حال این پرسش مطرح است که چرا با افزایش هزینه های تولید مردم توقع کاهش قیمت خودرو را دارند.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...