نسخه چاپی

مطهري خبر داد:

زمان تعیین تكلیف استیضاح وزیر كار

عکس خبري -زمان تعيين تکليف استيضاح وزير کار

نماینده مردم تهران در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر كار و بیان این موضوع كه قرار بوده در جلسه امروز مجلس مطرح شود، گفت: امروز در خصوص استیضاح شیخ الاسلام بحث شد ولی تا سه شنبه تكلیف نهایی استیضاح مشخص می شود.




به گزارش نما به نقل از مهر، علی مطهری عصر امروز در حاشیه نشست بررسی علمی آثار شهید مطهری در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید عدم حضورتان در لیست جبهه متحد اصولگرایان رای این جبهه در تهران را پایین آورد، گفت: بنده نباید سخن بگویم بلکه دیگران باید نظر دهند.

وی همچنین از پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ریاست مجلس نهم امتناع کرد و گفت به دلیل نسبت فامیل با علی لاریجانی قصد موضعگیری ندارد.

نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت استیضاح وزیر کار که در محافل مطرح شده بود قرار بوده در جلسه امروز مجلس مطرح شود، گفت: امروز در خصوص استیضاح شیخ الاسلام بحث شد ولی بحث ها به جلسه بعد از ظهر موکول شد.

مطهری گفت: تا سه شنبه تکلیف نهایی استیضاح شیخ الاسلام مشخص می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی در خصوص اینکه آیا بعد از بررسی بودجه فرصتی برای رسیدگی به استیضاح وجود دارد یا نه، اظهار داشت: بعد از بررسی بودجه تا زمان رفع ایرادات شورای نگهبان چند روز فرصت وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرتضوی تاکنون استعفا داده یا نه، گفت: بنده حتی خبر دارم که ایشان در چند وقت اخیر احکامی را هم امضا کرده است و بنده این موضوع را امروز صبح دیدم که احکام مشاورین را امضا کرده است.

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...