نسخه چاپی

ناجا: پیگیر وضعیت دانایی‌فر هستیم

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: در پی اقدام مشترك مرزبانی ناجا، استانداری سیستان و بلوچستان و همكاری معتمدین و ریش سفیدان منطقه، چهارنفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار حسین ذوالفقاری با اشاره به آزاد شدن مرزبانان ایرانی اظهارکرد: در پی اقدام مشترک مرزبانی ناجا، استانداری سیستان و بلوچستان و همکاری معتمدین و ریش سفیدان منطقه، چهارنفر از مرزبانان ایرانی آزاد شدند.

وی ادامه داد: سرباز وظیفه «سجاد ذهابی» فرزند عباسعلی، سرباز وظیفه «محمد نظامی» فرزند حسین، سرباز وظیفه «رامین حضرتی» فرزند محمدرضا و سرباز وظیفه «جمشید تیموری» فرزند غلامعی در داخل خاک پاکستان آزاد و از مرز زاهدان به کشور بازگشتند.

فرمانده مرزبانی ضمن تبریک به خانواده‌های سربازان و آحاد مردم شریف ایران از حمایت و تلاش‌های صورت گرفته توسط همه سازمان‌ها، نهادها و به ویژه مردم عزیز کشورمان تشکر و قدردانی کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد: علی رغم برخی اقدامات نیروهای مرزی پاکستان برای یافتن مرزبانان ایرانی، نهادهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی این کشور هیچگونه نقشی در آزادسازی گروگان‌ها نداشتند.

ذوالفقاری تاکید کرد: با توجه به اینکه گروگان ها از خاک پاکستان تحویل داده شدند ادعای اخیر برخی مقامات پاکستانی مبنی بر عدم حضور مرزبانان ایرانی در خاک پاکستان فاقد پایه و اساس است.

وی گفت: در مورد سرنوشت درجه دار جمشید دانایی فر پیگیری ها همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...