نسخه چاپی

سلام زودهنگام مس به لیگ دسته یك

به دنبال تساوی تیم صنعت مس كرمان در بازی عصر امروز برابر صبای قم امیدهای تیم مس برای بقا در لیگ برتر نقش برآب شد و در هفته بیست‌ و نهم این فصل از رقابت‌ها از لیگ برتر فوتبال ایران خداحافظی و به لیگ دسته یك سقوط كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در پی تساوی تیم مس در مقابل صبای قم تمام امیدهای این تیم برای بقا در لیگ برتر و رسیدن به مرحله‌ پلی‌آف نقش بر آب شد و تلاش امروز بازیکنان مس نیز نتوانست این تیم انتهای جدولی را به یک پیروزی شیرین برساند.

تیم صنعت مس در بازی امروز خود مقابل صبای قم کاملا محکوم به کسب سه امتیاز بود و هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، نمی‌توانست این تیم را در فرار از سقوط به لیگ دسته یک کمک کند.

به هر شکل تیم مس کرمان در شرایطی عصر امروز به مصاف صبای قم رفت که تنها یک معجزه می‌توانست این تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

دیدار تیم‌های مس کرمان و صبای قم آخرین بازی خانگی مس در این فصل از بازی‌های لیگ برتر محسوب می‌شد که برای مس حساسیت‌های زیادی داشت.

این بازی آخرین فرصت مس برای بقاء در لیگ برتر و آخرین بازی این تیم در این فصل از بازی‌ها در خانه نیز قلمداد می‌شد.

مس کرمان اگر دیدار امروز مقابل صبای قم و در ادامه بازی هفته‌ پایانی برابر داماش گیلان را می‌برد، می‌توانست به بقاء در لیگ برتر امیدوارتر باشد ولی افسوس که امیدهای مس و هواداران این تیم برای بقا در لیگ برتر نقش بر آب شد.

در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت مس کرمان از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم صبای قم بود که بازی این دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...