نسخه چاپی

اعلام تاریخ برگزاری نمایشگاه كتاب تهران

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار تهران از برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی كتاب از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش نما ، ˈعلی اصغر ناصربخت ˈ گفت: این نمایشگاه که یکی از نمایشگاههای بین المللی و فرهنگی پرمخاطب کشور است با تدابیر ویژه ای در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در پیام نوروزی مقام معظم رهبری سال 93 به عنوان جهاد مدیریتی با محوریت اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده است نخستین گام اجرایی در این مسیر عملیاتی کردن این نمایشگاه به نحوه مطلوب است.

این مقام مسئول اظهارداشت: در جلسه امروز که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه های مختلف در فرمانداری برگزار شد، مقرر شد با هماهنگی های لازم هر یک از دستگاه ها وظایف خود را تعریف و پیرامون آن اقدامات لازم را انجام دهند.

ناصربخت با تاکید بر اینکه مهمترین اتفاق فرهنگی کشور برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب است، گفت: امسال تدابیری اندیشیده شده است تا بازدیدکنندگان از نمایشگاه از رضایت مندی بالایی برخوردار شوند.

وی با اشاره به آمار مخاطبان نمایشگاه کتاب در سالهای گذشته گفت: تعداد بازدیدکنندگان این نمایشگاه به طور متوسط روزانه یک میلیون نفر بوده است که فرمانداری تهران در خصوص تامین امنیت و انتظامات مدیریت بحران و کمیته ای را تشکیل داده است.

ناصر بخت ادامه داد: معاونت غذا و دارویی دانشگاه شهید بهشتی و سازمان های اورژانس و آتش نشانی تهران، در این نمایشگاه فعالیت مستمر خواهند داشت.

وی بیان کرد: مقرر شده است تا شهرداری منطقه 6 تهران، تجهیزات و امکانات مورد نیاز مصلی امام خمینی(ره) تهران را تامین کند.

معاون سیاسی فرماندار تهران همچنین در خصوص ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز گفت: در سازمان های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و مترو تهران موضوع ایاب و ذهاب بازدید کنندگان نیز به طور جدی برنامه ریزی شده است.

۱۳۹۳/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...