نسخه چاپی

باهنر: دعا كنیم گرانی‌ها متوقف شود

عکس خبري -باهنر: دعا کنيم گراني‌ها متوقف شود

باهنر با اشاره به اینكه قانون بودجه از پس فردا به صحن علنی مجلس می رود، تصریح كرد: فكر می كنم قانون بودجه تا پایان اردیبهشت ماه به تصویب برسد و دولت می تواند از خرداد ماه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را آغاز كند، ما تاپیش از تصویب بودجه دولت اجازه آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را ندارد.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی ها بسیار آزاردهنده شده است و باید دعا کنیم که متوقف شود، در مورد پایین آمدن قیمت ها نیز انشاءالله بعد از توقف افزایش فکر می کنیم.

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره خبر منتشر شده مبنی بر اعلام نظر رهبر معظم انقلاب درباره هدفمندی یارانه‌ها به سران سه قوه با تأکید بر این که از متن نامه رهبری اطلاعی ندارد، تصریح کرد: اصل این است که هدفمندی یارانه ها تصویب شده و دولت نیز آن را اجرا کرده است.

وی با تأکید بر این امر که نکته اصلی کنونی در مورد هدفمندی یارانه چگونگی برداشتن قدم های بعدی است، خاطرنشان کرد: در قانون آمده است که باید منابع هدفمندی یارانه ها در بودجه سالیانه به تصویب برسد و برداشت عمومی ما این است که تا ردیف بودجه تصویب نشود، دولت نمی تواند تغییری در روند اجرای هدفمندی یارانه ها ایجاد کند.

باهنر با اشاره به اینکه قانون بودجه از پس فردا به صحن علنی مجلس می رود، تصریح کرد: فکر می کنم قانون بودجه تا پایان اردیبهشت ماه به تصویب برسد و دولت می تواند از خرداد ماه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را آغاز کند، ما تاپیش از تصویب بودجه دولت اجازه آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: درباره شیب اجرا نیز مجلس و دولت با هم تفاهم می کنند و بر این اساس معلوم می شود که قیمت ها در سال جدید تا چه اندازه افزایش خواهد داشت.

وی همچنین درباره گرانی ها و توقف آن نیز گفت: گرانی ها بسیار آزاردهنده شده است و باید دعا کنیم که متوقف شود، در مورد پایین آمدن قیمت ها نیز انشاءالله بعد از توقف افزایش فکر می کنیم.

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...