نسخه چاپی

اجرای پروژه ضد انقلابی «نه احمدی‌نژاد» با اسم رمز «مبارزه با انحراف»

عکس خبري -اجراي پروژه ضد انقلابي «نه احمدي‌نژاد» با اسم رمز «مبارزه با انحراف»

ماجراهایی كه طی یك سال گذشته و با اسم رمز «مبارزه با انحراف» بر دولت مكتبی و مردمی دكتر احمدی‌نژاد گذشته، اگرچه فراوان است اما مصلحتی مقدس سبب شده كه جز صبوری و مدارا، تدبیر دیگری در دستور كار خدمتگزاران ملت قرار نگیرد، هر چند این بردباری بركاتی هم به دنبال خواهد داشت كه نظیر آن را در یك مورد اخیر مشاهده كردیم.



ایران - محمدجعفر بهداد اجرای عدالت، مأموریت الهی و انسانی همه دلسوزان نظام اسلامی است و چنانچه کسی یا کسانی داعیه‌دار وفاداری به جمهوری اسلامی باشند، اما نسبت به اجرای عدالت و رعایت انصاف دغدغه‌مند نباشند یا در مواجهه با بی‌عدالتی و حق‌کشی واکنشی نشان ندهند، قطعاً در ادعای خود ناصادق هستند. از روزی که اجرای پروژه ضد انقلابی «نه احمدی‌نژاد» با ترفندی پیچیده به برخی عناصر خودی سپرده شد، بیم آن می‌رفت که بعضی مدعیان وفاداری به نظام، به نام انقلابیگری به ورطه بی‌انصافی بیفتند که متأسفانه چنین شد و اینک شاهد سقوط آرمانی و اخلاقی کسانی هستیم که با عناوین زیبا، اما در ظلم کردن به رئیس جمهور و یارانش، از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

ماجراهایی که طی یک سال گذشته و با اسم رمز «مبارزه با انحراف» بر دولت مکتبی و مردمی دکتر احمدی‌نژاد گذشته، اگرچه فراوان است اما مصلحتی مقدس سبب شده که جز صبوری و مدارا، تدبیر دیگری در دستور کار خدمتگزاران ملت قرار نگیرد، هر چند این بردباری برکاتی هم به دنبال خواهد داشت که نظیر آن را در یک مورد اخیر مشاهده کردیم. آقای محمدشریف ملک‌زاده از جمله افرادی بود که در مسیر اجرای پروژه برخورد با احمدی‌نژاد و به بهانه‌های کاملاً مضحک مورد برخوردهای غیرمتعارف قرار گرفت و عناصر رسانه‌ای یک شبکه محفلی نیز در اتهام‌زنی و مجرم‌نمایی وی از هیچ کوششی فروگذار نکردند، اما به‌رغم همه این تلاش‌ها، افراد متقی و مستقل رسیدگی کننده به پرونده، در مرحله قبل از دادگاه وی را بی‌گناه تشخیص دادند و بدین ترتیب منع تعقیب آقای ملک‌زاده صادر شد.

با این وصف ادعای برخی محافل رسانه‌ای مبنی بر «عفو» نامبرده، فقط نشانه بی‌اطلاعی نسبت به مسائل حقوقی است، زیرا «عفو» صرفاً پس از محکومیت معنا پیدا می‌کند حال آن که متهم این پرونده حکم محکومیتی نگرفته و اصولاً کیفرخواستی علیه او صادر نشده است! آن دسته از عناصر سیاسی و رسانه‌ای که در پروژه برخورد با رئیس جمهور و دولت، صرفاً نقش «عامل بی‌خبر» را بازی کردند، اینک که زمان رو شدن دست دروغ‌پردازان و پرونده‌سازان فرا رسیده و اعتبار حرفه‌ای و اجتماعی خود را در خطر جدی می‌بینند، به جای قبول و جبران این خطاکاری و جفاکاری، به در و دیوار می‌زنند تا انحرافات و هواپرستی‌های یک سال اخیر خود را توجیه کنند.

در آینده نه چندان دور که ابعاد جدیدی از این اقدامات ظالمانه و انتقام‌جویانه علیه رئیس جمهور و برخی همکارانش آشکار شود، خواهیم دید که بعضی افراد و مجموعه‌ها چگونه تقصیرها را به گردن دیگری انداخته و نهایتاً به قربانی کردن تعدادی افراد معذور و رده پائین، خود را پاک و بی‌گناه جلوه خواهند داد.

آنچه درباره آقای ملک‌زاده اتفاق افتاد، نهایتاً عدالت‌گرایی نظام را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند هرگاه اقدامات عناصر خودسر و جاهل برای نظام احراز شود، در اسرع وقت از ادامه خسارت‌آفرینی و هزینه‌زایی آنها جلوگیری می‌شود.

بدون تردید، همه کسانی که به علل مختلف به کجراهه رفتند و به خادمان ملت در دولت ظلم کردند، همواره امکان و مهلت جبران را دارند و قطعاً با پدیده‌ای به نام انتقامجویی روبه‌رو نخواهند شد.

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...