نسخه چاپی

ایرانی‌ها آنقدر فوتبالدوستند كه گاهی پول شامم را هم می‌دهند!

ایمون زاید مهاجم باشگاه پرسپولیس در گفتگو با یك برنامه رادیویی در ایرلند به بیان تجربه خود از حضور در ایران و گلزنی در داربی تهران پرداخت و با اشاره به درگذشت یكی از هواداران پرسپولیس پس از داربی، از اشتیاق زیاد ایرانی‌ها به فوتبال گفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ايمون زايد مهاجم ليبيايي - ايرلندي باشگاه پرسپوليس كه در حال حاضر به دليل آسيب‌ديدگي در ايرلند به سر مي‌برد در گفتگو با يك برنامه راديويي در اين كشور درباره تجربه حضور خود در ايران گفت: مردم خيلي به من لطف دارند. گاهي پول شامم را هم حساب مي‌كنند! عده‌اي مرا مي‌بوسند و مي‌گويند به خاطر آن بازي خاطره‌انگيز مقابل استقلال علاقه زيادي به من دارند.

وي با اشاره به سه گلي كه در داربي پايتخت به ثمر رساند گفت: تا چند روز بعد از آن بازي مدام عكسم روي جلد روزنامه‌ها بود. امروز يك نفر مجله‌اي به من نشان داد كه روي جلدش عكس مرا در لباس سوپرمن چاپ كرده بودند. اين موضوع كمي سورئال است!

زايد به درگذشت يكي از هواداران پرسپوليس پس از پيروزي اين تيم در داربي اشاره كرد و گفت: يك خبر بد اين است كه يكي از هواداران پرسپوليس پس از گل سوم دچار حمله قلبي شد و از دنيا رفت. اين موضوع خيلي عجيب است ولي در ايران غيرمتداول نيست چون در اين كشور مردم علاقه خيلي زيادي به فوتبال دارند. آن‌ها به معناي واقعي كلمه عاشق فوتبال هستند. فوتبال در ايران خيلي طرفدار دارد و عده زيادي آن را دنبال مي‌كنند.

وي ادامه داد: يك روز پس از بازي به من گفته شد كه يكي از هواداران جوان پرسپوليس كه در حال تماشاي بازي بود، پس از اينكه نتيجه را تغيير داديم دچار هيجان شد و درگذشت. باشگاه از من خواست كه با انتشار پيامي در روزنامه همدردي خودم را با خانواده او اعلام كرد. اين خبر واقعا بد بود ولي نشان مي‌دهد كه مردم چه علاقه زيادي به فوتبال دارند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...