نسخه چاپی

بازداشت كودك ۹ ماهه به اتهام دخالت در امور دولت!

یك كودك ۹ ماهه پاكستانی كه توسط پلیس این كشور به اتهام برنامه‌ریزی برای قتل و دخالت در امور دولت بازداشت شده بود، با قرار وثیقه آزاد شده است.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از ایندیپندنت نوشت: یک کودک نه ماهه پاکستانی که در جریان حمله پلیس به محل زندگی‌اش به همراه ۳۰ نفر دیگر به اتهام برنامه‌ریزی برای قتل و دخالت در امور دولت پاکستان بازداشت شده بود، با قرار وثیقه آزاد شده است.

روزنامه ایندیپندنت در این مورد نوشته است که کودک نوپا، محمد موسی خان، فوریه گذشته به همراه ۳۰ نفر دیگر از جمله تعدادی از اعضای خانواده‌اش مورد اتهام قرار گرفت که در جریان یورش ماموران دولتی برای قطع انشعاب برق خانواده‌هایی که پول برق خود را نپرداخته بودند به طرف آن‌ها سنگ پرتاب کرده است.

ظاهرا بازرس پرونده مدعی شده است که این کودک ۹ ماهه توان شرکت در پرتاب سنگ به سمت ماموران دولتی را داشته است و به همین دلیل تصمیم به بازداشت او گرفته است.

این روزنامه همچنین عکسی را منتشر کرده که در آن کودک ۹ ماهه در حالی که روی پای پدربزرگش نشسته است و شیشه شیر در دست دارد مورد انگشت نگاری قرار گرفته است.

البته قاضی این پرونده به سرعت برای این کوک و سایر بازداشت‌شدگان در این پرونده قرار وثیقه صادر کرده است، اگر چه قاضی این پرونده ظاهرا به ماهیت پوچ بازداشت این کودک اذعان کرده است، اما وی این قدرت را ندارد که این پرونده را مختومه اعلام کند.

۱۳۹۳/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...