نسخه چاپی

بازگشت غایبان تلویزیون به قاب جادو

عکس خبري -بازگشت غايبان تلويزيون به قاب جادو

حالا دیگر از سریال‌هایی همچون پاورچین، نقطه چین، شب‌های برره، جایزه بزرگ، مرد هزار چهره و برنامه‌هایی همچون شب شیشه‌ای سال‌ها می‌گذرد. نام مهران مدیری با طنز گره خورده است و رضا رشیدپور نیز در اجرا توانایی‌هایش را نشان داده است اما در این سال‌ها هر دوی آن‌ها از تلویزیون دور بودند.

به گزارش نما به نقل از ایران، رضا رشیدپور 5 سال دوران ممنوعیت از کار را گذراند و مدیری هم پس از ماجرای قهوه تلخ و توافق نکردن با تلویزیون در پخش سریال راهی شبکه نمایش خانگی شد و آثاری همچون ویلای من و شوخی کردم را ساخت. از جدایی مدیری و تلویزیون 6 سال می‌گذرد.

این جدایی در حالی بود که هر دو این افراد در حوزه کاری خودشان موفق عمل کردند.
در روزهای اخیر زمزمه‌های بازگشت مدیری و رشیدپور به تلویزیون پررنگ شده است. شاید بازگشت این هنرمندان بتواند بخشی از مخاطبان از دست رفته تلویزیون را به این رسانه بازگرداند. ما در این گزارش نگاهی داریم به جزئیات این ماجرا.

پایان شوخی کردم، شروع کاری جدید

بر اساس اخبار و گزارش‌ها، اواخر سال گذشته تعدادی از مدیران شبکه سه به دیدار مدیری رفتند و با او برای شروع کاری جدید صحبت کردند. او در ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی حاضر شد و از بازگشتش به تلویزیون خبر داد.

بر اساس این گزارش مدیری این هفته فیلمبرداری شوخی کردم را به پایان می‌رساند و پروسه تولید سریال جدیدش را برای شبکه سه آغاز خواهد کرد.

سریال جدید مدیری اثری 150 قسمتی خواهد بود و مدیری که تهیه‌کنندگی آثار قبلی‌اش (ویلای من و شوخی کردم) را بر عهده داشت، سریال جدیدش را نیز خودش تهیه خواهد کرد.

بی‌اطلاعم

برخی نشریات در خبری اعلام کردند مدیری و پیمان قاسم خانی که تجربیات همکاری خوبی در مقام کارگردان و نویسنده داشتند پس از 7 سال دوباره با هم همکاری خواهند داشت. ولی پیمان قاسم خانی از این خبر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

رشیدپور با سه برنامه در تلویزیون

«استودیو 13»، «گوشی شو» و «عینک آفتابی» نام سه برنامه‌ای است که رضا رشیدپور را پس از 5 سال دوری از تلویزیون به این رسانه بازمی‌گرداند.

مدیر تولید و مجری طرح با اعلام نام این برنامه‌ها به ایران گفت: «استودیو 13 برنامه‌ای گفت‌و‌گو محور است. در برنامه گوشی شو آقای رشیدپور گوشی کودکان را با اجازه آن‌ها می‌گیرد و آن‌ها درباره استفاده‌هایی که از گوشی‌شان می‌کنند مثلاً عکس‌هایی که گرفته‌اند و... توضیح می‌دهند.»

مسعود صنم با اشاره به 90 قسمتی بودن برنامه‌های استودیو 13 و گوشی شو، افزود: «تهیه‌کننده هر سه این برنامه‌ها رضا رشیدپور است و اجرای استودیو 13 و گوشی شو را نیز برعهده دارد.

همچنین در عینک آفتابی که برنامه نمایشی طنز است، کارگردان است و علیرضا خواجه نوری مدیر تصویربرداری و ناصر انتظاری صدابردار برنامه هستند.»
وی ادامه داد: «در عینک آفتابی رضا رشیدپور، یوسف صیادی، لاله صبوری، فریبا نادری، احمدپورمخبر، الناز تاریخی، کاظم عینعلی و... بازی می‌کنند.»
مسعود صنم در خاتمه تأکید کرد این برنامه‌ها پس از افتتاح رسمی شبکه نسیم روی آنتن خواهند رفت.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...