نسخه چاپی

لاریجانی:

دلایل گروگانگیری باید روشن شود

عکس خبري -دلايل گروگانگيري بايد روشن شود

نماینده مردم تهران در اخطاری گفت: از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی می‌خواهم تا روشن شدن وضعیت پنجمین گروگان ایرانی در صحنه بمانند و پیگیر موضوع باشند.

به گزارش نما ، مهدی کوچک‌زاده با استناد به اصل 153 قانون اساسی با تشکر از جان بر کفان سپاه پاسداران و غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی در تامین امنیت مرزها‌ی کشور از آنان خواست تا عزم خود را برای تعقیب تروریست‌ها جزم کنند.
وی با اشاره به بیانیه جیش‌العدل گفت: آدم‌ کش‌های جیش‌العدل اعلام کرده‌اند برای تبعیت از علمای اسلام چهار گروگان ایرانی را آزاد کرده‌اند.
وی افزود: ما می‌گوییم که علمای اسلام دستور قتل و گروگانگیری نمی‌دهند که حالا بخواهند پا در میانی کنند. این آدم‌ کش‌ها دروغ می‌گویند. سنی و شیعه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحت نظر رهبری انقلاب در حفظ انقلاب می‌کوشند.
کوچک‌زاده اظهار کرد: این آدم‌کش‌ها تنها زبان زور و سیلی را می‌فهمند؛ من از نیروهای جان بر کف می‌خواهم تا روشن شدن تکلیف پنجمین گروگان کشورمان در صحنه بمانند و پیگیر موضوع باشند.
لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده مردم تهران گفت: تلاش خیلی خوبی ازسوی بخش‌های امنیتی کشور برای آزادی گروگان‌ها انجام شد بنده از وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های امنیتی تشکر می‌کنم.
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این اشکال باید بررسی شود که چرا اصلا چنین اتفاقی افتاد.
نماینده مردم قم در مجلس ابراز امیدواری کرد: سرنوشت پنجمین گروگان در بند گروه جیش‌العدل هرچه سریعتر مشخص شود.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...