نسخه چاپی

محصولی: حدادعادل اولویت‌ ما است

عکس خبري -محصولي: حدادعادل اولويت‌ ما است

وزیر كشور پیشین دولت گفته است كه حداد عادل از گزینه‌های مطرح در جبهه پایداری برای ریاست مجلس نهم است.



صادق محصولی عضو بنیانگذار جبهه پایداری و وزیر و دوست دیرینه رئیس جمهو ، درباره ریاست مجلس نهم اظهار داشت: رئیس مجلس باید بتواند از تمام ظرفیت مجلس و کشور برای قانون‌گذاری و نظارت مطلوب استفاده کند.

وی درباره ریاست حداد عادل بر مجلس نهم اظهار داشت: یکی از گزینه‌های جدی که در جبهه پایداری مطرح است، حدادعادل است اما طبیعتا مجلس باید شکل گیرد و آن وقت درباره ریاست آن تصمیم‌گیری شود.

اهم سخنان محصولی در گفت و گو با فارس در ادامه می آید:

*اگر در حال حاضر به سایت جبهه پایداری مراجعه کنید یک کلمه درباره اینکه ما چگونه پیروز شدیم و چه کردیم نمی‌بینید؛ با اینکه جبهه پایداری یک صدم تبلیغات رقبا را هم نداشت چراکه ما معتقد بودیم بایدبه تکلیف خود عمل کنیم و صرف رأی آوردن یا نیاوردن لزوما معیار درستی برای پیروزی یا شکست نیست.

* از 30 نفر جبهه پایداری در تهران 16 نفر رأی آورده و وارد مجلس شدند که باتوجه به حجم تبلیغات رقبا این امر بیشتر به یک معجزه شبیه است.

* بیش از 50 درصد از نامزدهای جبهه پایداری رأی آوردند که این امر قابل توجه است هرچند ما موفقیت را در این نمی‌دانیم که چه تعداد از نمایندگان رأی آوردند .

* صرفاً آمار نامزدهای راه یافته به مجلس برای جبهه پایداری مطرح نیست. پایداری جبهه‌ای گفتمانی است از این رو ما در فرصت انتخابات تلاش کردیم گفتمان انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری را بیان کنیم و نسبت به مردودین و ساکتین فتنه و خطر انحراف هشدار دهیم.

* بیش از اینکه بگوییم تنها نمایندگان جبهه پایداری در مجلس هشتم از حوزه تهران بودند که همگی مجددا موفق به کسب رای اعتماد مردم برای مجلس نهم شدند می گوئیم که بسط و تاکید بر گفتمان برای ما بزرگترین موفقیت بود چرا که بسط گفتمانی و توجه مردم به ارزش‌ها بیشتر از تعداد رأی آوردن نمایندگان پایداری برای ما مهم است.

* گفتمان جبهه پایداری طوری است که ما به دنبال جواب دادن به افراد نیستیم و کسانی باید دنبال این مسئله باشند که هدفشان پیروزی برای کسب قدرت بوده است لذا ما مجاز نمی‌دانیم از هر روشی برای پیروزی استفاده کنیم.

* نمایندگان به جای رجزخوانی به مشکلات مردم رسیدگی کرده و از حاشیه پردازی خودداری کنند.

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...