نسخه چاپی

اخبار ضد و نقیض از ‌میزان درآمد یارانه‌ای

عکس خبري -اخبار ضد و نقيض از ‌ميزان درآمد يارانه‌اي

اخبار ضد و نقیضی درباره مصوبه كمیسیون تلفیق لایحه بودجه 91 در خصوص درآمد نهایی دولت از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در فاز دوم از صبح امروز در رسانه‌ها و سایت‌ها منتشر شده است.


به گزارش نما به نقل از فارس، اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1391 کل‌کشور از صبح امروز تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه مجدداً موضوع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و میزان درآمد دولت از اجرای فاز دوم این قانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیش‌تر ‌کمیسیون تلفیق بودجه 91 پس از مخالفت با پیشنهادهای 70، 100 و 130 هزار میلیاردی دولت از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، رقم 54 هزار میلیارد تومان را به عنوان میزان درآمد دولت از اجرای گام دوم قانون یارانه‌ها به تصویب رسانده بود اما در جلسه امروز اعضای تلفیق، بار دیگر ‌این موضوع مورد بحث قرار گرفت.

از صبح امروز اخبار ضد و نقیضی درباره مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 91 در خصوص درآمد نهایی دولت از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در فاز دوم در رسانه‌ها و سایت‌ها منتشر شده است.

برخی از اعضای کمیسیون تلفیق از تصویب رقم 64 هزار میلیارد تومان برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر دادند.

گفته می‌شود پیشنهاد کسب درآمد 8 هزار میلیاردی برای یارانه نان، 2 هزار میلیارد برای کالاهای اساسی و 2 هزار میلیارد نیز برای بیمه بیکاری مطرح و گویا به تصویب رسیده است.

برخی از سایت‌های خبری نیز از مصوبه کمیسیون تلفیق برای کسب درآمد 56 هزار میلیاردی دولت در راستای اجرای گام دوم قانون یارانه‌ها خبر دادند.

اما برخی دیگر از رسانه‌ها در گفت‌وگو با برخی اعضای کمیسیون تلفیق از تصویب درآمد 66 هزار میلیاردی دولت از یارانه‌ها خبر دادند.

با این حال گفته می‌شود میزان نهایی درآمد دولت از اجرای فاز دوم یارانه‌ها هنوز مشخص نشده و کمیسیون تلفیق درحال بررسی پیشنهادهای مختلف در این زمینه است و احتمال افزایش مبالغ مذکور نیز وجود دارد.

۱۳۹۱/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...