نسخه چاپی

آمریكا هر بار شكست خورد شروع به فشار آوردن كرد

عکس خبري -آمريکا هر بار شکست خورد شروع به فشار آوردن کرد

یك كار‌شناس سیاست خارجی گفت: ایران، حزب‌الله و سوریه از دیرباز اقتدارشان برپایه حكومت مبتنی بر شاخص‌های مردمی بوده و اینگونه اقدامات باعث نخواهد شد كه این ملت‌ها از مسیر خود عقب‌نشینی كنند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگا خبرنگاران، "مصطفی قوام" درباره طرح کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب قانون جدید برای تشدید تحریم‌های اقتصادی و رسانه‌ای حزب الله لبنان گفت: آمریکا از دیرباز هربار که در میدانی شکست خورده شروع به فشار آوردن برای تسلیم کردن طرف مقابل خود می‌کند و این امر را از طریق مذاکرات و کنفرانس‌های بین‌المللی برای گرفتن امتیاز انجام می‌دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حزب‌الله لبنان اعلام کرد شاهد پیروزی‌های نهایی در سوریه هستیم و آمریکا به خوبی از نقش ایران و حزب‌الله در سوریه آگاه است، مبادرت به این حرکت کرده، چرا که تحت سیطره لابی صهیونیست قرار دارد.
این کار‌شناس سیاست خارجی اظهار داشت: اینگونه اقدامات در جهت منافع ایالات متحده نیست، اما از آنجا که رژیم صهیونیستی در سیاست بین‌الملل نفوذ بسیاری دارد، اینگونه اقدامات از سوی آمریکا انجام می‌شود.
وی ادامه داد: ایران، حزب‌الله و سوریه از دیرباز اقتدارشان برپایه حکومت مبتنی بر شاخص‌های مردمی بوده و اینگونه اقدامات باعث نخواهد شد که این ملت‌ها از مسیر خود عقب‌نشینی کنند.
قوام در پایان خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان به‌عنوان نیرویی تاثیرگذار در منطقه شناخته می‌شود و از عوامل تعیین‌کننده در جلوگیری از فروپاشی نظام سوریه به شمار می‌رود، به همین خاطر آمریکایی‌ها حزب‌الله را دشمن اصلی خود می‌دانند.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...