نسخه چاپی

اخراج فرد منشوری از باشگاه پرطرفدار تهرانی

اخراج فرد منشوری ریشه در اتفاقات آخرین اردوی تیم سرشناس تهرانی در سال 1392 دارد، گویا در جریان برگزاری این اردو رفتار غیر اخلاقی بزرگی از سوی فرد منشوری سر زده تا جایی كه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دستور به اخراج وی می دهند.

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، یکی از منشوری های فوتبال ایران که طی دو،سه سال گذشته در صدر اخبار تیم پرطرفدار تهرانی بود، نزدیک به 4 ماه قبل بی سر و صدا اخراج شد تا دیگر در کنار سرمربی مطرح آفتابی نشود.

این خبر در شرایطی رسانه ای شده که آقای منشوری پیش از این دایما از حمایت سرمربی سرشناس بهره مند بود و حتی یکبار حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد منشور اخلاقی مدعی شده بود که برای وساطت او یکی از رجل سیاسی کشور نیز با مدیران فدراسیون فوتبال تماس گرفته بود.

اما قسمت جالب ماجرا جایی است که بدانیم مدیران باشگاه مطرح تهرانی، دلایل اخراج فرد منشوری را رسانه ای نمی کنند!

اطلاعات دریافتی حکایت از آن دارد که اخراج فرد منشوری ریشه در اتفاقات آخرین اردوی تیم سرشناس تهرانی در سال 1392 دارد. گویا در جریان برگزاری این اردو رفتار غیر اخلاقی بزرگی از سوی فرد منشوری سر زده تا جایی که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره دستور به اخراج وی می دهند.

البته این پایان ماجرا نیست زیرا قراراست در پایان فصل پرونده این فرد به دقت از سوی مدیران باشگاه سرشناس مورد بررسی قرار گیرد تا جایی که امکان دارد حتی پای سرمربی مطرح فوتبال کشورمان نیز به میان آید.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...