نسخه چاپی

دیدار جلیلی با آیت الله ناصری و جمعی از طلاب حوزه علمیه اصفهان

عکس خبري -ديدار جليلي با آيت الله ناصري و جمعي از طلاب حوزه علميه اصفهان

آیت الله ناصری استاد اخلاق و مجتهد اصفهانی در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: مسئولیت‌های اجتماعی با عنایت‌های الهی انجام می‌شود و مسئولیت‌ها در هر مرتبه‌ای باید برای خدا باشد.

به گزارش نما ، آیت‌الله ناصری در دیدار با سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی که به اصفهان سفر کرده است،گفت: باید بنده واقعی خدا باشید؛ تکبر هیچ منفعتی برای انسان ندارد و همه این‌ها می‌روند و ما باید برای آخرت توشه‌ای داشته باشیم.
آیت‌الله ناصری تصریح کرد: چنانچه هیچ چیز از اعمال ما از خداوند متعال پنهان نیست و نباید بنده هوا و هوس باشیم و باید بنده خدا باشیم.
این استاد اخلاق بیان کرد: مسئولیت‌های اجتماعی با عنایت‌های الهی انجام می‌شود و مسئولیت‌ها در هر مرتبه‌ای باید برای خدا باشد و اهداف نباید آلوده به حالات دنیوی شود و مسئولیت‌ها باید برای خدا باشد و اگر خدماتی کردیم، ازآن خدا و توفیق خداست.
آیت‌الله ناصری افزود: روایتی از امام زمان(عج) داریم که دوستان ما و شیعیان هر عملی انجام می‌دهند، با عنایت خدا بوده و امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع)نیز مشرف به عالم وجود هستند و انسان روح ملکوتی دارد و به همین دلیل اشرف مخلوقات است.
وی افزود: اعمال و کردار ما لحظه‌ای از امام زمان(عج) پنهان نیست و هر نیتی که می‌کنیم، ایشان می‌بیند و می‌داند و ائمه اطهار (ع) نیز شاهد و بینا هستند.
این مجتهد اصفهانی خاطرنشان کرد: در تمام مشکلات باید از امام زمان(عج) مدد بگیریم و وظیفه ماست که در نمازها برای فرج امام زمان(عج) دعا کنیم. در پایان این مراسم یاد بود شهدای هسته ایی از طرف سعید جلیلی به آیت الله ناصری اهدا شد.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...