نسخه چاپی

سامسونگ یعنی چی؟؟

در واقع این سه ستاره نمایانگر لوگوی اصلی این شركت در 30 سال ابتدایی آن به حساب می‌آید؛ یعنی درست زمانی كه سامسونگ فعالیت خود را در زمینه املاك شروع كرده بود. اما حالا سامسونگ بیش از 236 هزار كارمند در 29 كشور مختلف جهان استخدام كرده است (به غیر از خود كشور كره‌ی جنوبی) و در حال حاضر این كمپانی كره ای جزو 10 برند معتبر جهانی شناخته می‌شود.

مطمئنا شما هم تا به حال به معنای نام کمپانی بزرگ کره ای «سامسونگ» فکر نکرده‌اید. به واقع معنی کلمه سامسونگ چیست؟ میزان نفوذ تکنولوژی در زندگی روزانه‌ی ما به طور خزنده ای در حال افزایش است. همچنین افزایش تعداد گجت های الکترونیکی که سال به سال بیشتر می‌شوند، باعث می‌شود که رفته رفته تکنولوژی در تار و پود زندگی ما عجین شود.

این رشد سریع تکنولوژی می‌تواند شامل بزرگ و بزرگتر شدن تلویزیون‌ها، بزرگتر و قوی‌تر شدن اسمارت فون ها، افزایش تعداد تبلت ها و ساعت‌های هوشمند جدید باشد. در حال حاضر یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی الکترونیک، سامسونگ است. نامی که شما آن را تنها در زمینه‌ی تلویزیون نشنیده‌اید؛ بلکه آن را در عرصه های مختلف نظیر تلفن‌های همراه و تبلت ها به وفور شنیده‌اید. سامسونگ نامی کاملاً آشنا برای علاقه‌مندان به تکنولوژی است. اما آیا می‌دانستید که «سامسونگ» معنایی حقیقی دارد؟ البته تشخیص معنای این کلمه کمی سخت می‌باشد چرا که اصلیت این کلمه کره ای است.

سامسونگ شرکتی است که در جنوب کشور کره‌ی جنوبی یعنی در سئول، پایتخت این کشور واقع شده است و کاملاً هویداست که این کلمه به طور خالص کره ای می‌باشد. در واقع «سامسونگ» از دو بخش «سام» و «سونگ» تشکیل شده که هر کدام معنای مستقلی دارند. «سام» به معنای «سه» و «سونگ» به معنای «ستاره» است. پس می‌توان کلمه‌ی «سامسونگ» را به «سه ستاره» در زبان فارسی ترجمه کرد. بخش «سام» این نماد کره ای بیانگر «بزرگ، قدرتمند و فراوان» و «سونگ» آن بیانگر «ابدی و جاودانه» می‌باشد. به طور خلاصه می‌توان گفت که در DNA سامسونگ صفاتی مانند بزرگ، قدرتمند، فراوان و جاودانه قرار دارد.

در واقع این سه ستاره نمایانگر لوگوی اصلی این شرکت در 30 سال ابتدایی آن به حساب می‌آید؛ یعنی درست زمانی که سامسونگ فعالیت خود را در زمینه املاک شروع کرده بود. اما حالا سامسونگ بیش از 236 هزار کارمند در 29 کشور مختلف جهان استخدام کرده است (به غیر از خود کشور کره‌ی جنوبی) و در حال حاضر این کمپانی کره ای جزو 10 برند معتبر جهانی شناخته می‌شود.

منبع: سیمرغ

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...