نسخه چاپی

ثروتمندترین مربی در انگلستان

عکس خبري -ثروتمندترين مربي در انگلستان

حضور در لیگ‌های حرفه‌ای فوتبال جهان چه در مستطیل سبز و چه در كنار آن جزو مشاغل پردرآمد به شمار می‌رود.

در اين ميان اما برخي پولدارتر از پولدارها هستند. آلکس فرگوسن، سرمربي منچستر يونايتد، يکي از اين نمونه‌هاست. سر آلکس فرگوسن که از سال 1986 منچستر يونايتد را هدايت مي‌کند و به همراه اين تيم انواع و اقسام افتخارات را کسب کرده است، با فاصله‌اي زياد نسبت به همکاران خود، ثروتمندترين سرمربي فوتبال در بريتانياست.

اين بر اساس آمار نشريه "ساندي تايمز" در مورد فهرست ثروتمندترين‌ها در دنياي ورزش است. دارايي‌هاي فرگوسن حدود 32 ميليون پوند برآورد مي‌شود. ثروت او در مقايسه با سال گذشته حدود 5 ميليون يورو افزايش نشان مي‌دهد. فرگوسن بدين ترتيب جاي روي کين را مي‌گيرد که تا سال 2011 سرمربيگري تيم "ايپسويچ تاون" انگليس را بر عهده داشت.

دارايي‌هاي روي کين ايرلندي حدود 29 ميليون پوند برآورد مي‌شود. آرسن ونگر فرانسوي، سرمربي آرسنال، سومين سرمربي ثروتمند در بريتانياست که بر اساس داده‌هاي فهرست نشريه ساندي تايمز حدود 26 ميليون پوند ثروت دارد. جوواني تراپاتوني ايتاليايي (20 ميليون) چهارمين نفر در اين فهرست است. او که سابقه هدايت تيم‌هاي آلماني بايرن مونيخ و اشتوتگارت و تيم‌هاي ايتاليايي اينتر و ميلان را هم در کارنامه دارد، تيم ملي فوتبال ايرلند را هدايت مي‌کند و شاگردانش را به جام ملت‌هاي اروپا هم رسانده است.

جالب اين که در فهرست "ساندي تايمز" در مورد ثروتمندترين سرمربيان فوتبال بريتانيا تازه در مکان هفتم نوبت به يک سرمربي انگليسي مي‌رسد: استيو بروس که تا سال 2011 هدايت تيم ساندرلند را بر عهده داشت.

۱۳۹۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...