نسخه چاپی

مخالفت با انتصاب نماینده ایران نشانه بیچارگی آمریكاست

عکس خبري -مخالفت با انتصاب نماينده ايران نشانه بيچارگي آمريکاست

نماینده مردم ایلام در مجلس از تصویب قانون در كنگره برای ممانعت از پذیرش نماینده پیشنهادی ایران در سازمان ملل به‌عنوان علامت بیچارگی آمریكا یاد كرد و افزود: تصویب قانون با هدف ممانعت از یك نفر، بیشتر،‌ نماینده پیشنهادی ایران را بزرگ می‌كند.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخالفت دولت آمریکا با انتصاب حمید ابوطالبی به‌عنوان نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد گفت: آمریکا صرفاً محل استقرار سازمان ملل است و سازمان هیچ‌گونه تعلقی به این کشور ندارد.
وی با تأکید بر لزوم بی‌طرفی آمریکا و سازمان ملل متحد اظهار کرد: اگر اختلافی میان ایران و آمریکا و جود دارد،‌ آمریکا نمی‌تواند به این بهانه از میزبانی خود نسبت به سازمان ملل برای تهدید نمایندگی ایران سوء‌استفاده کند.
شوهانی اقدام آمریکا در مخالفت با انتصاب سفیر پیشنهادی دولت ایران را برخلاف عرف بین‌الملل دانست و گفت:‌ این اقدام آمریکا به‌ویژه در مقطعی که ما در حال تنش‌زدایی با این کشور هستیم، نه منطقی است نه عقلانی.
وی از تصویب قانونی در سنا برای ممانعت از پذیرش نماینده پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد به‌عنوان علامت بیچارگی آمریکا یاد کرد و افزود: اینکه به‌خاطر معرفی یک نفر نماینده، قانون تصویب می‌کنند، او را به نحوی بزرگ کرده‌اند که گویی اتفاق بزرگی در دنیا رخ داده است.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ورود سنای آمریکاممکن است،‌ با هدف ایجاد چالش‌ بیشتر میان دولت‌های ایران و آمریکا صورت گرفته باشد، تا مذاکرات هسته‌ای را به شکست بکشانند.

۱۳۹۳/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...