نسخه چاپی

درد مشترك رحمتی و جباری

دروازه بان استقلال مدعی شد كه دقیقا اتفاقی كه برای جباری رخ داد همان چیزی است كه بر او گذشته و حالا مجتبی هم درد او است.

به گزارش نما، روز قبل از ديدار استقلال مقابل فولاد بازيكنان آبي‌‌پوش پس از صرف ناهار تصميم گرفتند قبل از شروع جلسه با كادر فني چند دقيقه‌اي دور هم در لابي هتل بنشينند و چاي بنوشند.

بازيكنان آبي‌پوش پس از اينكه دور هم جمع شدند در مورد مسائل مختلفي به گفتگو پرداختند و ناگهان يكي از آبي‌پوشان بحث جدايي مجبتي جباري را از تيم‌ملي به ميان آورد و اعتقاد داشت كه موضوع خداحافظي هافبك سابق آبي‌پوشان از تيم‌ملي آن هم در شرايطي كه يك جام‌جهاني را به علت مصدوميت از دست داد و در برزيل مي‌‌توانست فيكس تيم‌ملي باشد بسيار مشكوك است.

در اين ميان يكي از بازيكنان استقلال مدعي شد كه در اين خصوص با مجتبي حرف زده است. وي مدعي شد كه جباري به هيچ عنوان قصد خداحافظي به اين شكل از تيم‌ملي را نداشته و مي‌‌خواست دلايل جدايي خود را با كي‌روش در ميان بگذارد و ابتدا نظر سرمربي تيم‌ملي را جويا شود ولي در اين ميان اتفاقاتي رخ داد كه باعث شد جباري با دلخوري قيد گفتگو با كي‌روش را بزند.

اما نكته قابل توجه اينكه پس از اين صحبت‌ها، مهدي رحمتي هم مدعي شد كه دقيقا همين اتفاق هم براي او رخ داده است و حالا مجتبي هم درد او است.

دروازه‌بان آبي‌پوشان نيز مدعي شد كه مي‌‌خواست طي جلسه‌اي با كي‌روش دلخوري‌هايش را بيان كند ولي در اين ميان همان اتفاقي كه براي جباري رخ داده قبلا براي او نيز بوجود آمده و شرايط به شكلي رقم خورد كه كارلوس ديگر حتي حاضر نبود در لابي برج مسكوني و دور از چشم‌ همگان با او گفتگويي داشته باشد ولي اگر او سكوت كرده جباري چنين شخصيتي ندارد و به زودي تمام حقايق را بازگو مي‌‌كند تا اصل ماجرا روشن شد و خيلي‌ها متوجه اتفاقات رخ داده شوند.

۱۳۹۳/۱/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...