نسخه چاپی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بر چه چیز تاكید كرد؟

عکس خبري -رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح بر چه چيز تاکيد کرد؟

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به تأكیدات مقام معظم رهبری در ابتدای سال پیرامون توجه جدی به مسائل فرهنگی گفت: یكی از مصادیق فرهنگ سازی در دستگاه قضایی، خوش رفتاری و رفتار خوب با مردم هنگام خدمت رسانی و تلاش در جهت گسترش این فرهنگ است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی در اولین جلسه عمومی با کارکنان سازمان قضایی نیروهای مسلح در سال جدید اظهار داشت: در هنگام مراوده و برخورد با مردم، خوش اخلاقی و رفتار خوب را باید همواره مدنظر داشته باشیم.
وی به بیان مصادیق دیگری از فرهنگ سازی در ادارات اشاره کرد و یکی از بالاترین عبادت ها را صحت و سلامت کاری و پرهیز از لقمه حرام برشمرد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، ارتقای سطح علمی را یک ضرورت برای قضات و کارمندان دانست و افزود: نباید با اخذ مدرک تحصیلی از فراگیری پیوسته علم و دانش غافل شویم چون یک نیاز فرهنگی است.
این مقام عالی قضایی بر ترویج فرهنگ صبر و مقاومت در جامعه تأکید کرد و گفت: نظام اسلامی از بدو تشکیل تاکنون در زمان های مختلف آماج توطئه ها و تهدیدهای فراوانی قرار گرفته که کشور را با مشکلات زیادی مواجه نموده و اگر صبر و مقاومت مردم نبود این انقلاب نمی توانست دوام پیدا کند.
وی شکر و سپاسگزاری نعمات خدا، قناعت، راستگویی، امانت داری و عفو و گذشت را از دیگر مصادیق فرهنگی دانست که همه باید نسبت به آن ملتزم باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رفتار و منش حضرت زهرا (س) الگوی زنان عالم است افزود: نوع عبادات و ورع و پاکدامنی از خصیصه های مهم آن حضرت می باشد که ایشان را به سرحد عصمت رساند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان سخنانش از زحمات کلیه کارکنان این سازمان در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: علی رغم تمام محدودیت های مالی با تلاش و جدیت همه همکاران علاوه بر کارهای جاری، اقدامات بسیار خوبی در بخش های قضایی، اداری و مالی صورت گرفت و قدم های مؤثری برداشته شد.

۱۳۹۳/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...