نسخه چاپی

راه‌اندازی سایت دولتی «خدمت»

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور خبر داد كه در آستانه صدمین سفر استانی هیات دولت و رییس‌جمهور پایگاه اطلاع‌رسانی www.khedmatpress.ir به منظور اطلاع‌رسانی هرچه شفاف‌تر و بهتر سفرهای استانی و دستاوردهای آن، راه‌اندازی شده است.

به گزارش نما، شيخان در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين كه سفرهاي استاني هيات دولت و رييس‌جمهور در دولت‌هاي نهم و دهم بركات ارزشمندي را در راستاي عدالت گستري، رشد و تعالي مادي و معنوي جامعه و عمران و آباداني هرچه بيشتر ايران اسلامي به همراه داشته است، افزود:اين سفرها را مي‌توان از مصاديق گفتمان عدالت‌گستري، مهرورزي و خدمت صادقانه و بي‌منت عنوان كرد.

وي همچنين به حمايت‌ها و پشتيباني‌هاي مقام معظم رهبري، از اين سفرها و نتايج آن اشاره كرد و گفت: با توجه به دستاوردها و نتايج گسترده و كم‌نظير سفرهاي استاني در عرصه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي و حتي بين‌المللي، جهت اطلاع‌رساني شفاف‌تر و گسترده تر از اين دستاوردها، پايگاه اطلاع‌رساني www.khedmatpress.ir راه‌اندازي شده است. شيخان با برشمردن اهداف راه‌اندازي اين سايت از جمله شناساندن ابعاد سفرهاي استاني و فرهنگ‌سازي آن گفت: در اين پايگاه اطلاع‌رساني، بخش‌هاي مختلفي از جمله بخش اخبار، گزارشات، مقالات، ديدگاه‌ها و... با هدف اطلاع‌رساني شفاف‌تر و ارائه تصويري روشن‌تر وجود دارد و همزمان با يكصدمين سفر دولت دسترسي به اين سايت از طريق سايت اطلاع‌رساني رييس‌جمهور، پايگاه اطلاع‌رساني دولت و همچنين مركز پژوهش‌هاي رياست‌جمهوري امكان‌پذير است.

۱۳۹۱/۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...