نسخه چاپی

تیم مذاكره‌كننده قدر پشتیبانی مردم را بداند

رئیس كمیسیون آموزش مجلس ضمن اعلام حمایت از تیم مذاكره‌كننده هسته‌ای كشورمان گفت:‌ دانشمندان هسته‌ای و مردم ما پشتیبان تیم مذاكره‌كننده هستند و البته آن‌ها نیز باید قدر این پشتیبانی را بدانند.

به گزارش نما به نقل از فارس،محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت 20 فرودین روز ملی فناوری هسته‌ای و تبریک آن به دانشمندان و تلاش‌گران عرصه هسته‌ای، یاد و خاطره شهدای هسته‌ای کشورمان را گرامی داشت.

وی ‌ ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان گفت:‌ امیدواریم آن‌ها این مسیر را محکم ادامه دهند و بدانند که دانشمندان و مردم ما پشتیبان آن‌ها هستند و البته آن‌ها نیز باید قدر این پشتیبانی را بدانند.

زاهدی در مورد راهبردهای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برای حفظ و توسعه روند علمی و پژوهشی فناوری هسته‌ای در کشور اظهار کرد:‌ ما جلساتی هم با دوستان وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی داشته‌ایم و به صراحت اعلام کرده‌ایم که مخالف توقف نقش توسعه‌ای صنعت هسته‌ای در کشور هستیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به قول مساعد مقامات وزارت امور خارجه و سازمان انرژی اتمی مبنی بر عدم کاهش روند تحقیق و پژوهش در حوزه هسته‌ای گفت: امیدواریم وعده‌ای که دوستان در کمیسیون داده‌اند،‌ عملی شده و حتی شاهد یک روند افزایشی در این حوزه نیز باشیم.

۱۳۹۳/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...