نسخه چاپی

نمایندگان ایران در جمع ۸ تیم برتر والیبال

تیم‌های والیبال ساحلی ایران با ۴ پیروزی متوالی دیگر به جمع ۸ تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا – اقیانوسیه صعود كردند.

به گزارش نمابه نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم یک ساحلی کشورمان متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی با عنوان هیئت والیبال هرمزگان پس از شکست دادن نمایندگان استرالیا و تایلند، امروز با پیروزی برابر نماینده هنگ کنگ به عنوان سرگروه به مرحله حذفی (یک هشتم) مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا – اقیانوسیه راه پیدا کردند و سپس در این مرحله با پیروزی 2 بر صفر برابر هندوستان جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را از آن خود کردند.

نماینده دوم کشورمان نیز متشکل از پرویز فرخی و آق محمد سلاق با نام شهرداری ارومیه پس از شکست مقابل ژاپن و پیروزی برابر سنگاپور، امروز استرالیا دو را شکست داد تا به عنوان سرگروه به جمع 8 تیم برتر و مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند و سپس با پیروزی برابر تایلند یک (2 بر صفر) به جمع 8 تیم برتر صعود کرد.

فردا جمعه در ادامه این رقابت‌ها تیم اول کشورمان (هیئت والیبال هرمزگان) مقابل استرالیا دو صف آرایی می‌کند و تیم دوم (شهرداری ارومیه) نیز به مصاف نماینده قطر می‌رود که در صورت پیروزی به جمع 4 تیم برتر و مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و در غیر این صورت برای عنوان پنجم تا هشتم مسابقه می‌دهند.

۱۳۹۳/۱/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...