نسخه چاپی

بازیكن آرسنال عضویت در داعش را تكذیب‌كرد

عکس خبري -بازيکن آرسنال عضويت در داعش را تکذيب‌کرد

"لاسانا دیارا" هافبك سابق رئال مادرید اسپانیا و بازیكن حال حاضر "لوكوموتیو مسكو به شكل رسمی و قاطع حضور در جمع تروریست های تكفیری سوریه را تكذیب كرد.

به گزارش نما ، باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل نوشت: "لاسانا دیارا" هافبک سابق رئال مادرید اسپانیا و بازیکن حال حاضر "لوکوموتیو مسکو" اخبار منتشر شده درباره مشارکت وی در جنگ سوریه و همکاری با گروههای تروریستی افراطی را تکذیب کرد.

"اریک دوبون" وکیل دیارا گفت:«این مسئله احمقانه و بی ارزش است»، وی تروریست نیست، او هو اکنون با تیم فوتبال لوکوموتیو مسکو در حال فوتبال بازی کردن است.

وکیل دیارا، بازیکن سابق بین المللی اضافه کرد، «وی به شکل رسمی و قاطع حضور در سوریه را تکذیب می کند و تاکنون هم پای وی به خاک سوریه نخورده است». وی همچنین گفت:دیارا با تیمش در مسابقه روز یکشنبه شرت خواهد کرد.

روزنامه انگلیسی"میرور" روز 4 آوریل ویدئویی را منتشر کرده بود که در آن یک تروریست عضو داعش نشان باشگاه آرسنال را در دست داشت.

این روزنامه گزارش داده بود که بازیکن سابق "توپچی ها" به گروههای تروریستی سوریه که هیچگونه رحمی ندارند پیوسته است.به گزارش "میرور" این بازیکن در رئال مادرید اسپانیا پرورش یافته و زمانی با "کریستین رونالدو" نیز همبازی بوده است.

از سوی دیگر باشگاه "لوکوموتیو مسکو" نیز خبرهای منتشر شده درباره دیارا را تکذیب کرد.

۱۳۹۳/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...