نسخه چاپی

دستگیری آدم ربایان ۳۰۰ میلیونی

اعضای باند آدم ربایان ۳۰۰ میلیونی قبل از اجرای نقشه قتل هولناك گروگان خود شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، هفته گذشته مردی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز با طرح شکایتی گفت: دیروز پسرم با یک دستگاه خودروی پژو پارس از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت هر چه با او تماس می گیریم پاسخگوی تماس هایش نیست. با این شکایت پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل و تیمی از کاراگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

یک روز پس از این ماجرا شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی ادعا کرد فرد ناشناسی با وی تماس گرفته و مدعی شده پسرش را ربوده و خودروی وی را در یکی از جاده های فرعی اهواز آتش زده است.

در ادامه تیمی از ماموران راهی محل مورد نظر شده و با خودروی سوخته پسر ربوده شده ربرو شدند. مرد آدم ربا در تماس بعدی خواستار دریافت ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادی گروگان خود شد با توجه به اینکه احتمال می رفت گروگانگیران اقدام به قتل پسر جوان کنند تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و ۴ فرد آدم ربا شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند. پسر جوان نیز رها و به آغوش خانواده اش بازگشت.

سرکرده این باند پس از دستگیری در بازجویی ها گفت: من یک تعمیرگاه خودرو دارم. مسعود هر بار با یک خودروی مدل بالا به تعمیرگاه من مراجعه می کرد همین موضوع باعث شد با همدستی سه نفر از دوستانم نقشه ربودن وی را طراحی و اجرا کنیم. به دلیل اینکه مسعود مرا می شناخت قرار بود پس از دریافت پول او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان آتش بزنیم.

سرهنگ خواجوی رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اعلام این خبر گف: متهمان پس از اعتراض به جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شدند.

۱۳۹۳/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...