نسخه چاپی

شعر و بنر راهكار عملی برای تحقق سیاست‌ها نیست

عکس خبري -شعر و بنر راهکار عملي براي تحقق سياست‌ها نيست

یك عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر بومی‌سازی دانش پزشكی در كشور تاكید كرد و گفت: با توجه به این كه راهكار اجرای سیاست های ابلاغی در حوزه سلامت در دل آن‌ وجود دارد، برای تحقق سیاست‌ها شعر و بنر نمی‌تواند راهكار عملی باشد.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، احمد آریایی‌نژاد گفت: البته به نظر می‌رسد برای دستیابی به جایگاه خوب منطقه‌ای باید سیستم آموزشی تغییر کند؛ زیرا در حال حاضر در آموزش پزشکی با مشکلاتی روبه رو هستیم و متاسفانه بعضی از اساتید با فرمول تعلیم و تربیت آشنا نیستند.
وی همچنین بر بومی‌سازی دانش پزشکی تاکید کرد و افزود: هم اکنون بعضی از دانشجویان رشته‌های پزشکی در مورد بیماری‌ها و یا سایر موارد مطالبی را یاد می‌گیرند که در کشور و یا منطقه ما این مشکلات به ندرت پیدا می‌شود.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به این‌که برای تحقق شعارها و سیاست‌ها ، شعر و بنر راهکار عملی نیست‌، اظهار کرد: باید دست اندرکاران حوزه سلامت تلاش کنند تا زمان بندی شده به اهداف دست پیدا کنیم.
نماینده مردم ملایر در مجلس همچنین به اصل 29 قانون اساسی در مورد بیمه همگانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاخص‌های مورد نظر در سیاست‌های ابلاغی رهبری در بخش سلامت مشخص شده و باید تلاش شود در این راستا مسیر طی شود،‌ قطعا مجلس و دولت نیز در این بخش اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.
آریایی‌نژاد در ادامه به وضعیت بودجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اشاره کرده و افزود: تقریبا بودجه قابل قبولی به بهداشت و سلامت اختصاص داده شده است که امیدواریم با همکاری تمامی نهادهای مرتبط بتوان گام‌های عملیاتی را در حوزه سلامت و بهداشت برداشت.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...