نسخه چاپی

هشدار به‌محتكران به بهانه گرانی‌هدفمندی

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: هیچ واحد صنفی اجازه احتكار كالا به بهانه گرانی ناشی از اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را ندارد و به طور قطع با متخلفان در قالب بسته نظارتی ویژه هدفمندی یارانه ها برخورد خواهد شد.

به گزارش نما، قاسم نوده فراهانی در خصوص اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها گفت: هیچ واحد صنفی و بنکداری اجازه احتکار کالا به بهانه گرانی فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها را ندارد و چنانچه در این راستا تخلفی صورت گیرد، حتما با متخلفان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: تمامی تمهیدات نظارتی به گونه ای اندیشیده شده است که بتوان بازار را کنترل کرد، البته هدف دولت نیز همین است که از تلاطم بازار و وارد آوردن شوک به آن جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: بر اساس آنچه که دولت در جلسات مطرح می کند، قرار نیست که شیب افزایش قیمت حامل های انرژی تند باشد و بر همین اساس، بازار نیز دچار شوک نخواهد شد.

به گفته فراهانی، برای تعیین قیمت آن کالاهایی که از افزایش قیمت حامل های انرژی متاثر می شوند، کار کارشناسی صورت خواهد گرفت، اما تا قبل از آن، تمامی قیمت ها باید بدون تغییر باقی بمانند.

وی اظهار داشت: در کنار مباحث مرتبط با قیمت، نظارت بر بازار نیز همچون گذشته با دقت انجام خواهد شد، این در حالی است که قرار است که بازرسی ها به گونه ای باشد که متخلفان فضا را برای تخلف تنگ ببینند.

منبع: مهر

۱۳۹۳/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...