نسخه چاپی

مدیریت جهادی یعنی دغدغه داشتن و نتیجه خواستن

عکس خبري -مديريت جهادي يعني دغدغه داشتن و نتيجه خواستن

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: مدیریت جهادی یعنی دغدغه داشتن و نتیجه خواستن و امیدواریم همه مردم و مسوولان كمك كنند تا محقق شده و به درصد بالای قابل قبول برسیم و مقام معظم رهبری اعلام رضایت نمایند كه در این صورت بسیاری از مشكلات حل و دغدغه‌ها رفع می شود.

به گزارش نما ، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: سال گذشته با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اعلام شده بود که حماسه سیاسی تحقق یافت اما مقام معظم رهبری فرمودند حماسه اقتصادی محقق نشد.
وی افزود: به نظر می‌رسد یک بستر و زمینه‌ای فراهم شده تا در سال 93 حماسه اقتصادی پیاده شود.
غضنفرآبادی با اشاره به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو موضوع مهم است و در هر دو زمینه نیازمند رشد در کشور هستیم و باید بخش‌های اقتصادی و فرهنگی پیشرفت کنند.
وی بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که مسائل فرهنگی تنها در عفاف و حجاب نیست؛ این حوزه یکی از موضوعات است اما مسائل اخلاقی، اسراف نکردن، خودباوری، احترام به یکدیگر و حرکت و تلاش از جمله مسائل فرهنگی است که برای ایجاد اینها به عزم ملی و کمک همه آحاد جامعه نیاز است.
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس گفت: همه مسوولان و مردم باید پای کار بیایند و این اهداف با مدیریت جهادی محقق می شود یعنی اینکه شبانه روز فکر و تلاش داشته و ساعت نشناسیم.
وی افزود: باید با جدیت کار و پیگیری شود و واگذاری امور به دیگران، مدیریت جهادی نیست.
غضنفرآبادی بیان کرد: مدیریت جهادی یعنی دغدغه داشتن و نتیجه خواستن و امیدواریم همه مردم و مسوولان کمک کنند تا محقق شده و به درصد بالای قابل قبول برسیم و مقام معظم رهبری اعلام رضایت نمایند که در این صورت بسیاری از مشکلات حل و دغدغه‌ها رفع می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...