نسخه چاپی

اولین نشست جبهه پیروان در سال جدید

عکس خبري -اولين نشست جبهه پيروان در سال جديد

سخنگوی جبهه پیروان از برگزاری اولین نشست این جبهه در سال جدید خبر داد و گفت كه در این نشست افزایش تشكل‌های عضو جبهه پیروان مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی جبهه متبوعش در سال 93 خبر داد و گفت: این جلسه با حضور اکثریت احزاب عضو برگزار و موضوع بحث اضافه شدن چند تشکل جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین در این جلسه پیرامون تقویت داخلی جبهه پیروان و مذاکره با تشکل‌های عضو جبهه بحث و بررسی شد. ضمن اینکه مقرر شد تشکل‌هایی که نمایندگان خود را به کمیته اقتصاد مقاومتی معرفی نکردند هر چه زودتر این اعضا را معرفی کنند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه در خصوص قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران اظهار داشت: هم بنده و هم مهندس باهنر این قطعنامه را مطالعه کردیم و معتقدیم نباید اتحادیه اروپا را جدی گرفت.
سجادی با بیان اینکه اعضای اتحادیه اروپا با آرای پایین انتخاب شدند، افزود: آنها با 43 درصد انتخاب شدند و با این حال رای 72 درصدی مردم در انتخابات سال 92 را زیر سوال بردند.
وی با اشاره به اینکه ادیان الهی در ایران آزاد هستند و نمایندگان خود را در مجلس انتخاب می‌کنند، افزود: اتحادیه اروپا فقط می‌خواهد از فرقه ضاله بهائیت حمایت کند و با صدور قطعنامه‌ای دخالت آشکار خود را در امور داخلی ایران نشان داد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام رهبری در پایان قطعنامه اتحادیه اروپا را بی‌اثر خواند و گفت: در نشست خبری خود که سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود مواضع جبهه پیروان پیرامون این قطعنامه به صورت مشروح اعلام خواهم کرد.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...