نسخه چاپی

پلیس نامحسوس 3 استقلالی را گرفت

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب 9 بازیكن این تیم و با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال استقلال که لیگ سیزدهم به عنوان پنجمی به پایان رساند از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز تمرینات خود را برای دیدار با الشباب عربستان در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد. غیبت بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز مشهود بود و مهدی رحمتی، حیدری، قاضی، بیک‌زاده، نیکبخت، جمشیدیان، نظری، اکبرپور و غلام‌نژاد 9 غایب این تیم در برنامه‌های تاکتیکی امروز بودند.

* امیرحسین صادقی با چهره‌ای مغموم و با لباس شخصی در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و تنها در گوشه‌ای از زمین ورزشگاه نشست.

* امیر قلعه‌نویی نیز با لباس شخصی با لباس شخصی به محل تمرین آمد و با منصور پورحیدری و میرشاد ماجدی به گفت‌وگو پرداخت.

* قبل از شروع تمرین حنیف عمران‌زاده که روز گذشته دهمین گلش را برای استقلال در فصل جاری به ثمر رسانده بود در میان خبرنگاران نشست. عمران‌زاده با شوخی و کنایه می‌گفت فصل بعد یا میروم قطر یا در ختافه اسپانیا بازی می‌کنم یا در نساجی هستم که این موضوع با خنده جمع توأم شد.

* حجت‌الاسلام مالک در تمرین امروز استقلال حضور داشت و به بازیکنان تیم استقلال لباس احرام داد.

* بازیکنان تیم استقلال در مورد شکست روز گذشته و از دست رفتن سهمیه آسیا صحبت می‌کردند. آرش برهانی در خصوص فرصت‌های از دست رفته و همچنین عملکرد بازیکنان تراکتورسازی با عمران‌زاده گفت‌وگو می‌کرد.

* بعد از گذشت چند دقیقه از تمرین آبی‌پوشان ساموئل، تونی کاروالیو و کبه با هم به محل تمرین رسیدند. ظاهرا در جریان آمدن این سه نفر به محل تمرین اتفاقی رخ داده بود. راننده آژانس این 3 بازیکن تیم استقلال با سرعت در اتوبان منتهی به تهران در حال رانندگی بود که پلیس نامحسوس خودروی وی را متوقف کرد. راننده با مأموران راهنمایی و رانندگی به گفت‌وگو پرداخت و به آنها گفت که به دلیل عجله این 3 بازیکن تند به محل تمرین آمده و از سرعت مجاز عبور کرده اما مأموران نامحسوس با این صحبت‌ها راضی نشدند و در نهایت وی بازیکنان استقلال را به زمین شماره 2 آزادی رساند و موضوع را با امیر قلعه‌نویی و میرشاد ماجدی در جریان گذاشت. سرپرست تیم استقلال به بیرون از استادیوم رفت و هر چه با مأموران راهنمایی و رانندگی صحبت کرد آنها راضی به این موضوع نشده و در نهایت خودروی راننده آژانس به پارکینگ منتقل شد. همچنین وی با جریمه صد هزار تومانی روبرو شد.

* پژمان نوری، ساموئل، آرش برهانی جزء نفراتی بودند که به تمرین ریکاوری پرداختند و در بقیه دقایق تمرین نظاره‌گر دیگر کارهای آبی‌پوشان شدند.

* تعداد 20 نفر از هواداران تیم استقلال در سکوت کامل در گوشه‌ای از ورزشگاه نشسته بودند و تمرین آبی‌پوشان را نگاه می‌کردند.

*آندو تیموریان تنها بازیکن ملی پوش استقلال بود که در کارهای گروهی این تیم شرکت کرد. وی در دیدار با تراکتورسازی به دلیل محرومیت حضور نداشت.

* قرار است بازیکنان تیم استقلال دوشنبه ساعت 18 تهران را به مقصد عربستان ترک کرده تا به این ترتیب برای دیدار مقابل الشباب آماده شوند.

۱۳۹۳/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...