نسخه چاپی

حضور 4 بازیگر جدید در «شام ایرانی»

محمد شایسته كارگردان و تهیه‌كننده مجموعه «شام ایرانی» گفت: سری جدید مجموعه شبكه نمایش خانگی «شام ایرانی» با حضور بازیگران شناخته‌شده سینمای ایران هفته آینده جلوی دوربین می رود.

به گزارش نما به نقل از مهر: محمد شایسته کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه «شام ایرانی» گفت: سری جدید مجموعه شبکه نمایش خانگی «شام ایرانی» با حضور بازیگران شناخته‌شده سینمای ایران هفته آینده جلوی دوربین می رود.

وی توضیح داد: هرچند در بخش‌های قبلی بازیگران سینمای ایران و تعدادی از هنرمندان موسیقی پاپ و حتی برخی از فوتبالیست‌ها در کنار یکدیگر مسابقه می‌دادند، اما در این سری تنها چهار نفر از بازیگران مطرح سینمای ایران با یکدیگر رقابت می‌کنند. البته حضور سه نفر از بازیگران مشخص شده است و تنها یک نفر از شرکت‌کنندگان هنوز خبر نهایی برای حضور در این مسابقه را نداده است.

شایسته در پاسخ به این که آیا در مسابقات بعدی از بازیگران خانم سینمای ایران دعوت خواهد شد یا خیر؟ بیان کرد: در حال حاضر قصد نداریم از هنرمندان خانم برای حضور در این مسابقه دعوت کنیم و همچنان برنامه ما با حضور هنرمندان و ستارگان مرد در این مسابقه پیش می‌رود.

در سری قبلی «شام ایرانی» هنرمندانی چون اکبر عبدی، فیروز کریمی، بیژن بنفشه خواه و رضا داوودنژاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

۱۳۹۳/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...